Kepuasan seks untuk dinikmati bersama

Cerita seks: Isteri pensyarah

Ini adalah kisah benar aku dengan Mat yang aku kenal dalam internet. Okay, biar I ceritakan sedikit tentang diri I dulu. I dah berumur 33 tahun, dah kawin dengan 2 orang anak, yang sulung berumur 6 tahun dan yang kedua berumur 3 tahun, Hubby I dah berumur 45 tahun. I dengan hubby I ni adalah Pensyarah kat salah sebuah IPT Awam (Tak payah tahulah yang mana satu). So most of the time kita orang ni busy buat persediaan Lesson Plan dan marking papers students. So bila ada masa terluang kekadang I akan lepak kat IRC atau pun kat ICQ dalam internet kat rumah. Ramai jugak kenalan I dalam ICQ.

Hubby I ni tak kisah malah dia galakan I sex chat dengan kawan-kawan lelaki dalam internet. Hubby I ni ada sex fantasy dia, bila kita orang make love, hubby I selalu suruh I bayangkan orang lain dan bayangkan batang orang lain dalam pussy I. So kekadang terpaksalah I reka nama- nama orang lain dan kekadang I bayangkan lecturer-lecturer kat IPT I yang lain dan student-student dalam kelas I. Bila I sebut atau panggil nama orang lain masa making love, hubby I akan betul-betul arouse.

Cakap pasal hubby I, tinggi dia lebih kurang 5' 10" dan berbadan tegap, batang dia tu tak lah besar sangat atau kecil sangat, Malaysian saiz, lebih kurang 5", tak lah gemok. Tapi susah nak keras, bukan macam zaman kita kawin dulu, batang dia tu bila tegang, mesti keras macam kayu, tapi sekarang bila keras pun masih lembik, terpaksalah bantu dengan tangan bila masukkan dalam pussy I. So secara senyap- senyap I selalu teringin nak rasa batang lain dalam pussy I.

Kekadang tu I imagine batang lain dalam pussy I masa I make love
dengan hubby I atau pun masa I lancap sendiri. Pernah sekali masa I chat dengan seorang yang I tak kenal dalam internet, dia suruh I layan dia sebab katanya dia nak lancap sambil chat dengan I, so I pun layanlah dia sampai dia terpancut. Pada malam tu I dengan hubby buat sex macam orang gila ingatkan orang dalam internet tadi. About diri I pulak, I ni tinggi lebih kurang 5' 5", berbadan slim tapi payu dara I besar dan buntut I pun besar.

So one day, masa I layan seorang dalam internet, ada seorang lelaki nama dia Mat, dia ajak I make phone sex, so I pun bagitahu hubby I, hubby I pun cakap no problem, janji dia bagi nombor talipon dan bukan nya nombor hand phone, takut nanti dia tahu nombor kami. So SiMat pun bagi lah nombor talipon dia, so pada malam tu I pun call lah orang ni, umurnya baru 29 tahun, lama jugak kita sembang, sambil sembang tu I dengar nafasnya makin lama makin kencang, I pun tanyalah kenapa nafas dia kencang, dia pun cerita yang dia sedang urut batang dia yang keras, bila I dengar saja yang batang dia dah keras, I punya pussy pun terus basah. So I pun signal lah kat hubby I yang show dah start, hubby I pun terus rapat dengan I sambil dengar perbualan I dengan orang tu.

Masa I sembang dengan Mat, I baring atas katil, hubby I pun baring sebelah I sambil tu dia perlahan-lahan lucutkan bra I dan panty I. Lepas tanggalkan pakaian, I pun telanjang bulat dan hubby I pun gosok- gosok pussy I yang dah basah, sambil gosok pussy I hubby I cium-cium dan jilat tengkok I, lepas tu turun ke bawah hisap-hisap dan jilat payu dara I sambil hisap-hisap putting I yang dah keras. Pada masa tu I punyalah rasa sedap macam ada kat dunia lain. I pun pelahan-lahan tolak kepala hubby I kat pussy, hubby I pun apa lagi, macam paham- paham terus jilat pussy I. Mula-mula dia jilat-jilat keliling pussy I, lepas tu dia jilat-jilat lubang jubur I, lepas tu dia "fuck" I dengan lidah dia. Sambil sembang-sembang tu I tanya si Mat tu pasal batang dia, I tanya dia berapa panjang batang dia, dia kata batang dia panjang lebih kurang 8" dan gemok. I pun mintalah si Mat tu fuck I, I betul-betul nak rasa batang dia yang 8" dalam pussy I. Si Mat pun kata dia tengah melancap dan dia dah nak klimax, I pun cerita kat Mat yang hubby I tengah jilat I.

I pun suruh hubby I jilat biji I, punya lah nikmat bila biji I kena jilat, tak pernah I rasa macam ini sebelum ni. So bila Mat dengar aje yang hubby I tengah jilat I, dia pun terus klimax dan bila I dengar dia klimax I pun klimax sama- sama dengan Mat. Pada malam tu, sebelum tidor hubby I fuck I sampai 3 kali dan bila bangun pagi sebelum siap untuk pergi kerja, hubby I fuck I sekali lagi. Walaupun malam tu batang hubby I lebih keras daripada sebelum tu tapi, tak lah sampai 8", so I pun terbayang-bayang batang Mat yang 8" dan mula nak rasa batang Mat tu.

So the next day dari tempat kerja I call si Mat dan minta gambar dia, I suruh dia hantar kat e-mail I. Manalah tahu si mat ni kot-kot kelentong atau pun tak hensome. Bila I balik I pun terus buka e mail I, si Mat hantar kat I sebanyak 2 gambar, satu muka dia dan satu lagi gambar penuh dia. Orang nya taklah hensome sangat, tapi boleh lah tahan dan badan dia pulak cukup cantik. I un apa lagi, tunjuklah kat hubby I, hubby I pun dah mula minat kat dia, dia pun apa lagi terus tarik tangan I masuk dalam bilik and make love, yang hairannya batang hubby I tiba-tiba aje dah keras macam besi, anak-anak I pun hairan kenapa ayah dan mak siang-siang masuk bilik.

So pada malam tu hubby I tanya, samada I nak fuck si Mat tak, I pun pada mula malu juga, tapi bila ingatkan batang dia yang 8" I pun terus cakap yes, tapi I bagitahu dia kali ini aje, hanya sekali aje. Hubby I pun cakap ok, tapi dia cakap dia nak tengok bila Mat fuck I. I pun cakap ok. So pada malam tu, I call Mat dan tanya dia nak fuck I tak, dia pun terus yes. So kita orang pun buat lah rancangan nak jumpa dan I bagi tahu dia hanya sekali aje, dia pun ok. Kita orang pun buatlah perancangan nak jumpa kat JB. Lagi jauh dari KL lagi baik takut orang kat KL kenal kita orang.

So bila sampai cuti semeste, I dengan hubby I hantar anak-anak kat rumah orang tua hubby I dan travel ke JB, bila sampai JB kita orang book hotel dan talipon Mat. Si Mat pun the next day terus datang ke JB. Sebelum tu I minta hubby jangan make love untuk dua hari, so I
akan lebih stim bila jumpa Mat, tapi memang menyeksa bagi kita berdua. Lebih kurang jam 3.00 petang Mat pun call bilik kita orang kata dia ada kat Lobby, hubby I suruh I pakai sexy yang dedahkan lurah payu dara I dan kita orang pun turun nak jumpa dia. Mat duduk kat coffee house dan kita pun join dia dan order soft drinks, rupa Mat nampak lebih hensome daripada gambar yang dia hantar. Bila I tengok dia aje pussy I dah mula basah dan lutut I pun dah macam lembek I tak sabar lagi nak tengok dan pegang batang dia.

So kita orang pun duduk lah sembang sambil minum soft drink kita orang. Si Mat ni betul-betul peramah dan gentleman. So bila dah habih minum hubby I ajak I naik ke bilik dulu dan minta Mat naik ke bilik kita orang lepas lebih kurang 15 minit. So I dengan hubby I pun naik
ke bilik, bila dah sampai kat bilik, hubby I tanya samada I nak make love dengan Mat ataupun batalkan saja semua rancangan kita, pada mula- mula I tak tahu apa nak cakap, tapi I bagitahu hubby I kita buat kali ini aje, lagi pun kita dah sampai kat sini. Hubby I pun terus peluk I dan cium I. Lebih kurang selepas 20 minit, bilik kita orang pun diketuk, I pun apa lagi, macam dah panik dan suruh hubby I buka pintu dan I duduk kat atas katil. Bila hubby buka pintu si Mat pun masuk lalu duduk atas kerusi yang mengadap TV. Hubby I ajak dia duduk atas katil sebelah I, dia pun duduk lah sebelah I atas katil dan hubby I duduk atas kerusi yang mengadap TV.

Mula-mula kita orang duduk dan sembang saja. Lepas tu Mat gerak lebih rapat dengan I dan peha kita bersentuh, apabila peha Mat sentuh aje peha I, I rasa macam kena kejutan letrik. Lepas tu pelahan-lahan Mat pegang tangan I, lama juga dia pegang tangan I, lepas tu dia bawa tangan I kat mulut dia dan cium-cium tangan I. Sambil tu I tengok hubby I. Sambil tengok TV dia curi-curi pandang kita orang. Lepas cium- cium tangan I Mat masukkan jari I dalam mulut dia dan hisap-hisap jari I. Satu tangan Mat pegang tangan I dan satu lagi dia dia letak atas bahu I dan tarik I rapat kat dia.

Lepas tu Mat cium-cium pipi I dan tengkok I dan mukanya bergerak ke depan dan Mat mula cium bibir I, pada masa tu I dah tak tahan lagi, I pun perlahan buka mulut I dan Mat masukkan lidah dia dalam mulut I. I pun mula lah hisap-hisap lidah dia, kita pun French Kiss. Sambil cium Mat tolak badan I supaya baring atas katil, I pun ikut.

Apabila I dah terbaring, Mat pun mulalah cium-cium bibir I sambil peluk I. Lepas tu mat pun turun ke bawa dan jilat-jilat tengkuk I. Sambil tu tangannya dimasukan dalam blouse I dan ramas-ramas payu dara I yang besar. I dah tak tahan lagi dan I pun pegang batangnya dari luar seluarnya, pada mulanya I ingatkan dia simpan cotar dalam
seluar dia, lama-lama I pegang baru I perasan yang batangnya dah keras dan memang besar, mungkin 9" ataupun 10". Si Mat pun pelahan-lahan sambil jilat-jilat tengkok I buka butang-butang blouse I, so sekarang I hanya tinggal dengan skirt dan bra I.

Si Mat pun angkatkan badan I sikit dan bukakan bra I dan payu dara I pun tersembur keluar, apabila saja dia nampak payu dara I dengan rakus dia jilat-jilat payu dara I , puting I yang dah keras. Sambil tu I nampak hubby dah mula mengusap-usa batang dia dari luar seluar dia. Sambil tu I senyum kat hubby I dan dia pun senyum kembali dan kenitkan mata dia kat I. Lama jugak Si Mat tu jilat dan hisap-hisap payu dara I tanpa menyentuh putting I. Aku semakin tidak keruan...macam cacing kepanasan...kepala I kekiri dan kekanan menahan kenikmatan yang tidak terkata itu...setelah putingku mula menegang...dengan pantas dia menjilat sekeliling payu dara I lagi...kiri dan kanan menerima habuan yang sama...I makin tidak tahan dengan permainan ini... pantas I merayu... abang... hisap puting ayang tu....

please.... dia tersenyum lantas berkata... baiklah sayang... abang hisap ekk.... I memejamkan mata I sebaik sahaja puting I digigit manja oleh seorang insan yang baru I kenal 30 minit yang lepas dan didepan suami I .... rasanya pussy I dah berlimpah air dan banjir pun rasanya.... beberapa lama kemudian... I makin tidak tertahan... lantas I menolak kepalanya turun ke bawah. Si Mat pun faham kehendak I, lalu dia pun buka skirt I dan buangnya ketepi katil. I hanya berpanty dan panty I dah betul-betul basa habis. I pun suruh Si Mat buka seluar dia dan dengan pantas dia bangun dan buka baju dan seluar dia dan hanya
berunder-wear saja.

Lepas tu dia baring atas katil da kangkangkan kaki I dan jilat-jilat dicelah-celah kangkang I, pada masa tu I rasa sungguh nikmat, dan merayu kat dia supaya jilat kat pussy I dan minta dia bukakan panty I. Si Mat terus bangun dan cakap "kalau sayang nak I jilat pussy you, I
nak husband you tolong bukakan panty you". Bila dengar saja permintaan Si Mat, hubby I pun terus bangun dan duduk di atas katil dan angkatkan punggung I lalu buka panty I dan terus duduk diatas katil sebelah I dan sempat cuim dahi I dan cakap "I love you sayang". I hanya balas dengan senyuman saja kepada hubby I. Hubby I pun terus duduk diatas katil disebelah I.

Si Mat pun dengan hanya berunder-wear baring diatas saya dan terus cium tengkok I dan pada masa yang sama ramas-ramas payu dara I, lepas tu dia terus jilat-jilat payu dara I dan turun sampai ke pusat I dan jilat-jilat keliling pusat I. Sambil tu dia angkat kedua-dua kaki I keatas berbengkok kat lutut supaya buntut I terangkat dan terus jilat I di keliling lubang jubur I. Lama juga dia jilat I kat situ dan pelahan-lahan lepas tu lidah dia mula jilat-jilat kat lubang jubur I
dan lepas tu dia "fuck" I di lubang jubur dengan lidah dia pelahan.Wow...I rasa macam belayar dan kenikmatan hanya I yang tahu pada masa tu. Walaupun I dengan hubby I dah kawin hampir 10 tahun inilah kalipertama I rasa kenikmatan dan kesedapan sebegini.

Lepas tu dia dengan perlahan-lahan dan dengan romantik jilat I dikeliling pussy I sambil mengigit dengan manja bibir pussy. Pada masa yang sama I nampak hubby I buka zip seluar dia dan keluarkan batang dia yang dah keras yang tidak berapa panjang berbanding dengan Si Mat. Si Mat dengan pelahan-lahan masukkan lidah dia kedalam pussy I dan jilat pussy I kedalam-dalam yang boleh....selepas hampir 5-6 minit dia perlahan-lahan naik keatas dan jilat I dikeliling biji I, bila lidah kena pada biji I, I rasa macam kena kejutan letrik dan badan I pun kejang dan I klimax buat kali pertama dan apabila Si Mat tahu I klimax dia pun terus jilat biji I dengan rakus. I klimax hampir 1 minit dengan lidah Si Mat kat biji I.

I dah tak tertahan lagi, I pun merayu kat SI Mat supaya fuck me... Si Mat pun dengan selamber kata "I nak husband you bukakan under-wear I." Hubby I pun dengan pantas bangun dan dengan perlahan-lahan bukakan under-wear Si Mat. Pada masa tu I nampak batang Si Mat tu melenting keluar dan saiznya memang besar, dengan panjangnya dan gemuknya, pada mulanya takut juga rasanya nak masukkan dalam pussy I. So I pun dengan pelahan pegang batang Si Mat yang dah tegang dan keluarkan air mazi di hujung matanya. I masukkan batangnya kedalam mulut I dan dengan gunakan lidah I, I main dengan kepala batang dia.

Batangnya penuh dalam mulut I. Ini lahkali pertama secara live I nampak batang yang begitu besar dan cantik, selalunya nampak dalam VCD saja. I dah sungguh gairah dengan batangnya dalam mulut I depan mata hubby, I pun pegang buah zakar dia dan dengan pelahan-lahan kulum kepalanya dan cuba masukkan sebanyak yang boleh dalam mulut I. Si Mat pun ikut goyang punggung dia seolah fuck mulut I, kekadang batangnya masuk terlalu dalam hingga kepalanya terkena tekak I. Hubby pun pada masa tu duduk sebelah I dan dah keluarkan batangnya dan tengah usap- usap batangnya sambil perhatikan aksi I kulum batang Si Mat.pada masa tu I dah betul-betul inginkan batang Si Mat dalam pussy I, I dah tak dapat tahan lagi. So I pun minta kebenaran kat hubby I untuk Si Mat fuck I.

Hubby I pun terus cakap OK dan cakap yang dia nak tengok Si Mat fuck I. So I pun minta Si Mat fuck I, Si Mat pun terus baringkan I dan angkat kedua- dua kaki I dan letakkannya diatas bahu dia dan minta hubby I masukkan dia dalam pussy I. Hubby I pun pegang batang Si Mat dan letakkan kepala batangdia betul-betul dipussy I, Si Mat pun dengan perlahan tolak kepala batangnya masuk kedalam pussy I. Dengan perlahan batangnya makin masuk kedalam pussy I. Yang anehnya, makin masuk, makin nikmat rasa nya, pussy I betul-betul rasa penuh dengan batang Si Mat tu. Si Mat pun dengan perlahan main sorong-tarik batangnya dalam pussy I. Apabila batangnya kesemuanya dalam pussy I rasa batangnya sentuh bahagian-bahagian yang tak pernah disentuh oleh batang hubby I sebelum ini. Pada masa yang sama seluruh badan I mula nak kejang, dan satu kenikmatan yang amat lain dirasa. I pun dengan pantas terus peluk Si Mat dan kepit badan dia dengan kaki I dan terus cium mulut dia, pada masa itulah I mula nak klimax.......I rasa satu perasaan yang sungguh indah yang I tak pernah mengalami sebelum ini.

Entah berapa kali klimax pada masa tu I tak ingat...tapi hampir 2 minit I klimax dengan batang Si Mat dalam pussy I. Kalau dikira boleh masuk World Record.... Begitu lama I klimax....dan perasaan yang nikmat tu I tak tahu macam mana nak cerita. Hubby I pun makin rapatkan mukanya kepussy I dan tengok batang Si Mat yang besar dan gemok itu keluar-masuk dalam pussy I. Bila I nampak hubby I yang I kawin untuk 10 tahun tu tengok pussy I di fuck dengan batang Si Mat depan mata dia close-up......I pun klimax sekali lagi.

Si Mat fuck I hampir 30 minit dalam berbagai posisi dengan hubby I
disebelah I. Last kali semasa Si Mat fuck I cara doggie-style, hubby I
minta I kulum batang dia...I pun kulum batang hubby I sambil Si Mat fuck I dari belakang....semasa dalam doggie-style, Si Mat pun cakap yang dia nak klimax......dengan pantas hubby I minta Si Mat supaya pancutkan air maninya kat luar dan jangan pancut kedalam pussy I. I pun terus membantah...dan minta Si Mat pancutkan air maninya dalam pussy I....I nak rasa pancutan air mani Si Mat dalam pussy I.

Si Mat pun pegang pinggang I dan henjut dengan laju....bila I sedar yang Si Mat dah nak klimax, I pun mula nak klimax sekali lagi. Dengan satu hentakan yang kuat Si Mat pegang erat kat pinggang I dan pancutkan air maninya dalam pussy I....sebenarnya I dapat rasa pancutan air main Si Mat dalam pussy I kat dalam rahim.... dan pada masa yang sama I pun klimax dengan kuat....apabila saja Si Mat cabut batangnya dari pussy I,

I pun terus pusing dan pegang batangnya dan kulum batang Si Mat yang masih basah dengan air mazi I dan air mani dia. I sedut-sedut
batangnya hinggalah semua airnya habis dikeluarkan dan batangnya pun makin lembik. I pun terus cium hubby I dan masukkan air main Si Mat dalam mulut hubby I, apabila saja hubby I sedar I masukkan air mani Si Mat dalam mulut dia...hubby I pun terus pancut air mainnya keperut I dan peha I. Yang anehnya hubby I pancut air maninya tanpa batangnya dia diusik.....atau pun dipegang. I pun minta maaf kat hubby I kerana membenarkan Si Mat pancut air maninya dalam pussy I... hubby I pun cakap "its OK ...I love you sayang.....I nak you enjoy.... I pun enjoy bila you enjoy". Si Mat pun terus pakai seluar dan baju dia .....lepas tu dia cium bibir I dan ucapakan terima kasih kat I ....lepas tu dia cium tangan hubby I dan ucapkan terima kasih. Si Mat pun terus tinggalkan bilik kita orang......

Bila saja Si Mat tinggalkan kita husband and wife dalam bilik.....I pun apa lagi terus minta hubby I jilat pussy I yang penuh dengan air mani Si Mat.....hubby I pun terus terkam I dan jilat pussy I hingga bersih dan telan semua air mani Si Mat......So malam tu I dengan hubby entah berapa kali make love ......pada keesokan harinya kita pun balik ke KL...

**Thanks for the visit**from the author of; http://alamkedewasaan.blogspot.com http://funjokestroy.blogspot.com http://ceritahantudanseram.blogspot.com http://ceritaluculawakjenaka.blogspot.com http://ceritaseksgay.blogspot.com/ http://ceritasekskini.blogspot.com/ http://ceritaseksless.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment