Kisah sebenar kepuasan seks

Kalau orang lelaki bersembang tentang zakar, pastinya masing-masing 
akan mengaku zakar mereka besar dan panjang serta mampu memuaskan 
pasanggan mereka. Tapi adakah mereka berani membuktikan kata-kata 
mereka dengan menunjukkan 'anu' mereka?

Mungkin ada yang berani dan ada yang tidak. Yang beraninya kerana 
mereka betul-betul mempunyai zakar yang besar dan panjang dan mereka 
bangga dengan saiz zakar mereka. Yang tidak berani mungkin kerana malu sama ada malu menunjukkan zakar ataupun malu menunjukkan zakar mereka yang kecil.

Tiada siapa yang tahu saiz zakar anda melainkan anda, isteri anda atau orang yang pernah melihatnya sendiri. Jika isteri anda tidak berkata-kata apa terhadap saiz zakar anda, mungkin mereka merasakan ianya biasa saja. Tapi jika ianya kecil, apakah perasaan anda sekiranya isteri anda berkata, "Comelnya!"? Walaupun comel itu bererti cantik tetapi dalam perihal zakar ianya sesuatu yang amat memalukan kaum lelaki.

Tetapi apa pula perasaan anda jika isteri anda mengatakan, "Besarnya 
bang!"? Pasti ianya membuatkan anda rasa bangga. Secara tidak langsungnya setiap lelaki tahu mempunyai zakar yang besar adalah 
seperti mempunyai 'kuasa' yang akan menguasai pasangan mereka. Ia juga menunjukkan setiap lelaki sejati pastinya mahu mempunyai zakar yang besar dan panjang. 

Jangan pandang remeh tentang saiz zakar walaupun ketika anda masih 
bujang. Kerana semasa malam pertama perkahwinan anda nanti, pastinya 
ada sesuatu yang ingin anda kagumkan kepada pasangan anda melainkan 
hadiah kahwin yang anda terima. Jika anda pandang remeh, mungkin ianya sudah terlambat nanti.

Oleh itu, saya ingin kongsikan satu kajian mengenai punca zakar Lelaki Malaysia kecil dan lemah. Anda boleh download secara percuma melalui link dibawah.


Kebanyakkan pendapat mengatakan saiz zakar orang Asia terutama orang Malaysia adalah lebih kecil daripada orang Eropah atau Arab. Keadaan ini biasanya dikaitkan dengan saiz fizikal. Orang Arab dan Eropah selalunya mempunyai tubuh badan yang lebih besar maka dikatakan saiz zakar mereka juga besar.

Ini tidak tepat sebenarnya. Oleh kerana zakar 'tersimpan' di dalam seluar, maka kita cuma boleh menganggarnya saja berdasarkan saiz tubuh badan. Jika orangnya tinggi, kita sangkakan zakarnya pasti panjang. Jika orangnya berbadan sasa, kita sangkakan zakarnya pasti mantap dan berkuasa.

Adakah anda tahu orang yang gemuk(obes) mempunyai zakar yang kecil? Ya orang yang mempunyai berat badan atau lemak berlebihan mempunyai zakar yang kecil. Sehingga ada yang sukar dikhatankan kerana saiz zakarnya terlalu kecil. 

Jadi adakah saiz badan seseorang adalah berkadar langsung dengar saiz zakar mereka? Jawapan saya tentulah tidak. Ini kerana zakar adalah organ yang sangat unik tidak seperti organ kita yang lain. Orang yang berbadan kecil juga mampu mempunyai zakar yang panjang dan besar dengan beberapa kaedah.

Namun anda haruslah berhati-hati. Sekiranya anda memilih kaedah yang salah, zakar anda bukan saja tidak besar dan panjang, malah mungkin menyebabkan ianya tidak berfungsi dengan normal.

Oleh itu, saya telah sediakan laporan percuma punca zakar Lelaki Malaysia kecil dan lemah. Anda boleh download melalui pautan di bawah :


Ramai orang beranggapan bahawa mempunyai zakar yang kecil tidak mengapa asalkan bertahan lama. Anggapan ini tidak salah dan tidak juga 100% betul. Buat apa mempunyai zakar yang besar tetapi tidak tahan lama? Saya pasti anda juga tidak mahu mengecewakan pasangan anda dalam senggama.

Setiap wanita mempunyai saiz lubang faraj yang berbeza. Dan di dalamnya terdapat makam-makam yang perlu diterokai untuk memberikan nikmat yang maksimum kepada pasangan anda. Saya pasti pasangan anda tidak mahu makam-makam ini diterokai dengan jari anda, lidah anda(oral) atau sebagainya.

Mereka pasti mahukan 'senjata'(zakar) anda yang terokai makam-makam tersebut terutama makam yang paling dalam. Makam yang paling dalam ini yang selalunya tidak mampu diterokai oleh lelaki yang mempunyai saiz zakar yang kecil. Sebab itu saya katakan anggapan mempunyai zakar yang kecil tetapi tahan lama bukanlah 100% betul. 

Ianya lebih baik jika dipakejkan begini iaitu "Besar, Panjang dan Tahan Lama". Inilah pakej yang diimpikan oleh setiap lelaki sejati di dunia ini. Jangan hanya bermimpi saja kerana anda mampu jadikannya satu kenyataan. 

Apa yang anda perlu lakukan adalah usaha dan lihat apa reaksi yang bakal ditunjukkan oleh pasangan anda setelah anda berjaya nanti. Pastinya ia sesuatu yang tidak dapat dilupakan oleh anda dan pasangan anda. 

Sebelum membesarkan zakar, adalah amat disarankan untuk anda mengenalpasti apakah punca-punca yang menyebabkan zakar anda kecil dan lemah. Sila download laporan percuma di bawah :

cerita seks: bekas kekasih / exboyfriend isteriku 1

Aku mengajak kawan isteriku tidur saja di rumahku. Dia dan isteriku baru saja sampai dari langkawi menghadiri seminar sehari. Sebenarnya Nizam ni adalah X boyfriend isteriku. Dulu mereka pernah bercinta selama 7 tahun semenjak dari tingkatan 3 lagi. Apa yang aku tahu mereka berpisah bila Nizam ni ditunangkan oleh keluarganya dengan perempuan pilihan orang tua. Tapi setelah aku bernikah dengan isteriku, Nizam memutuskan pertunangan dengan perempuan pilihan orang tuanya. Aku pun tak tahu kenapa dan Nizam tak kahwin lagi hingga sekarang. Setelah kami berkahwin, aku telah membawa isteriku ke Sarawak sebab aku ditugaskan disana dan isteriku seorang guru juga memohon pertukaran ke Sarawak.Selepas 5 tahun di Sarawak, kami pulang ke semenanjung dan aku bertugas di Kedah tapi isteriku hanya dapat bertukar ke Perak. Jadi terpaksalah kami tinggal berasingan, aku di Alor Star dan isteriku di Parit Buntar. Isteriku berjumpa kembali dengan ex boyfriendnya semasa menghadiri seminar sehari dilangkawi. Semasa aku menjemput isteriku di kuala perlis isteriku memperkenalkan Nizam dengan aku tapi disebabkan hari dah malam masa tu, aku meminta Nizam mengikut kami pulang ke rumah dan bermalam saja di rumah kami. Nizam menyambut baik cadanganku. Selepas makan malam,kami berdua duduk bersembang di ruang tamu.Sambil berborak2 pasal diri masing2. Aku bertanya pada Nizam kenapa tak kahwin2 lagi, dia kata belum ada jodoh lagi. Lagi pun dia belum jumpa perempuan yang sesuai. Nizam dan isteriku sebaya berumur 31 tahun dan aku 39 tahun. Walau pun kami dah kahwin selama 6 tahun, tapi kami belum lagi dikurnia cahaya mata.

Lebih kurang pukul 12 malam,mata aku mula mengantuk.Aku lihat Nizam belum mengantuk lagi dan aku pun meminta maaf pada Nizam yang aku perlu masuk tidur dulu.Isteriku masih lagi berborak dengan Nizam semasa aku masuk ke bilik. Aku membaringkan tubuhku di atas katil tapi mata ku susah untuk lelap walaupun aku betul2 mengantuk masa tu.Tak lama selepas tu isteriku masuk ke dalam bilik dan aku pura2 tidur dan isteriku memberi satu ciuman dipipiku dan keluar bilik semula.Isteriku Nur kelihatan bergerak keluar dari bilik sambil menutup daun pintu semula.Ahhh…mungkin dia pastikan bilik tetamu untuk Nizam fikirku. Aku cuba memejamkan mata semula.Tapi gagal.Tidurku nampaknya terganggu.Aku memerhati jam loceng.Pukul 12.15 pagi.Aku cuba pejam mata lagi. Hatiku berdebar-debar.Aku pandang jam lagi,pukul 12.30 pagi. Mana pi Nur ni? Takkan lama sangat pergi check bilik. Aku mula syak yang bukan bukan.
 

Aku bangkit dari katil dan keluar dari bilikku.Perlahan-lahan kerana aku tak mahu isteriku dan Nizam menyedari, aku ingin mengintip apa yang dilakukan olih isteriku. Aku pun melangkah perlahan-lahan menuju ke ruang tamu.Kelihatan isteriku sedang duduk di atas sofa menonton bersama-sama Nizam sambil berborak. Aku menyembunyikan diri disebalik almari hiasan sambil menundukkan kepalaku.Keadaan gelap di ketika itu tidak bisa menampakkan diriku.Aku dapat melihat mereka berdua dengan jelas sebab lampu diruang tamu masih menyala begitu juga dengan TV yang masih terpasang…aku terus memerhatikan mereka. Aku dapat mendengar apa yang mereka bualkan. Mereka tengah berbual kisah2 lalu semasa mereka bercinta dan lepas tu aku dengar isteriku bertanya pada Nizam kenapa dia tak kahwin2 lagi. Nizam mengatakan yang dia masih menyintai isteriku dan dia tak dapat nak menerima perempuan lain dalam hidupnya. Aku lihat tiba2 isteriku terdiam dan terus tunduk membisu, rupanya isteriku menitiskan air matanya bila Nizam mengaku yang dia masih menyintai isteriku.
 

Tiba-tiba Nizam bangkit dari tempat duduknya lalu duduk disebelah isteriku.Nizam mengambil tisu diatas meja dan mengelap pipi isteriku.Selepas itu Nizam terus memegang dan meramas tangan kanan isteriku sambil membisik pada isteriku yang dia tak dapat melupakan saat2 manis semasa mereka bercinta dulu. Aku lihat Nizam mencium pipi isteriku dan bila dia lihat isteriku hanya diam dan tak melarang, Nizam terus mengangkat dagu isteriku dan merapatkan bibirnya ke bibir isteriku. Aku lihat isteriku juga membalas ciuman Nizam sambil memejamkan mata. Pelahan lahan aku lihat tangan Nizam merayap dari peha kedada isteriku dan terus meramas ramas dari luar baju tidur (kelawar) yang isteriku pakai. Isteriku mempunyai payudara yang agak besar 34C, tegang, bulat dan mempunyai puting yang besar dan juga kulit yang putih bersih. Aku lihat isteriku menggeliat bila buah dadanya di ramas oleh Nizam. Aku berjalan perlahan ke bilik ku semula dan mengambil Video Cam dan keluar semula dibelakang almari dan memasang Video Cam. Aku ingin merakam segala aktiviti isteriku dan Nizam.
 

Kemudian aku lihat tangan Nizam turun kebawah dan menarik baju tidur isteriku ke atas peha dan memasukan tangannya terus ke dada isteriku. Tiba2 mungkin isteriku baru tersedar, dia terus menahan tangan Nizam dari terus meramas dadanya. Isteriku terus berkata “jangan Nizam, kita tak boleh lakukan ni… nanti suami Nur bangun susah kita”. ‘Suami Nur tak akan bangun, kan tadi Nur kata dia kalau tidur tak akan sedar hingga ke pagi’ “Ya..tapi ini salah.. Nur tak sanggup untuk menduakan suami Nur”
 
‘Tolonglah Nur…Nizam betul2 rindukan Nur…rindu nak pegang buah dada Nur macam dulu…bagilah Nizam pegang sekali ini saja untuk melepaskan rindu” “Baiklah tapi diluar saja tau”…kata isteriku. ‘Ok…di luar saja’.. balas Nizam. Bila aku mendengar kata2 Nizam tadi…baru aku tahu yang mereka dulu memang selalu ringan2. Dulu pernah aku bertanya pada isteriku…pernah ke Nizam pegang buah dadanya atau tempat tempat lain tapi isteriku mengatakan yang Nizam tak pernah memegang tubuhnya kecuali tangan sahaja. Aku percaya pada isteriku sebab malam pertama kami dulu memang isteri betul2 sakit bila aku pecahkan daranya.

Sekarang aku lihat Nizam sedang meramas ramas dada isteriku dari luar bra sambil menjilat2 pipi dan telinga isteriku. Aku lihat isteriku dah mula pejam celik dan merengek rengek..ahhh..ahhh kesedapan. Bila mendengar isteriku merengek, batangku pun dah mula keras…aku tak tahu nak buat apa.. sakit hati pun ada tapi yang lebihnya aku jadi seronok melihat isteriku di peluk dan diramas ramas olih lelaki lain. Aku dapat memerhati yang tangan Nizam sedang mengusap dan meramas ramas dada isteriku.Bibir dan mulutnya pulak sedang mencium dan menjilat batang tengkuk isteriku.Sekali sekala dia menjilat telinga isteriku dan isteriku tak berhenti henti merengek.
 

Kemudian Nizam membisikkan sesuatu ke telinga isteriku.Isteriku menggelengkan kepalanya tanda tak setuju tapi Nizam terus memujuk dan merayu. Yang peliknya, walau pun isteriku kata jangan tapi dia tetap mengangkat punggung dan tangannya keatas supaya senang Nizam menarik keatas baju tidurnya dan terus keluar dari kepala dan tangannya.Kini tersembul dua biji buah dadanya yang pejal dan montok itu disebalik bra hitamnya.Nizam terus meramas dada isteriku dari luar bra dengan tangan kirinya dan aku lihat tangan kanannya berusaha membuka kancing bra isteriku. Bila isteriku tersedar yang cangkuk branya dah terbuka, dia terus menahan Nizam dari membuka terus branya dengan tangan. Nizam terus merayu. Bila isteriku diam, Nizam tidak membuang masa,lalu dia menarik dan membuka bra isteriku dan terus meramas buah dada kiri isteriku sementara dada kanannya dihisap dengan penuh selera.Isteriku mengeliat kesedapan sambil merengek rengek.Matanya sekejap tertutup sekejap terbuka.Dia benar-benar terangsang dengan urutan dan hisapan Nizam. Aku lihat Nizam betul2 melepaskan geram pada buah dada isteriku…aku lihat Nizam meramas meramas buah dada isteriku kuat sekali…sekejap diramasnya kuat2 dan sekejap ditekan2.Selepas itu di gentel2 dan ditarik2 puting isteriku. Nizam terus menjilat, menguli dan mengigit puting dan buah dada isteriku sepuas2 hatinya..dan aku lihat isteriku merengek2 kesedapan.
 

Aku jadi terangsang bila melihat isteriku digagahi oleh lelaki lain.Aku mencangkung melihat aksi mereka lagi sambil merakam segala apa yang mereka lakukan, apa yang aku lihat isteriku ini macam suka sangat dengan sex ganas…lagi ganas Nizam meramas dadanya lagi kuat isteriku merengek. Aku pasti lepas ni mesti buah dada isteriku lebam2. Kadang2 aku sengaja zoom video cam dengan lebih dekat untuk lihat macam mana ganasnya tangan Nizam meramas dan menggigit buah dada isteriku.
 

Nizam mula menanggalkan kain pelikatnya.Koneknya yang agak besar dan tercacak keras itu dihalakan ke mulut isteriku. Isteriku enggan membuka mulutnya walaupun dipujuk oleh Nizam. Aku zoom video cam betul2 dekat dengan batang Nizam dan aku lihat batang Nizam besar betul lebih kurang sama besar dengan tangan isteriku, panjangnya adalah dalam 7 1/2 inci. Aku rasa kalau dia masukkan dalam cipap isteriku mesti koyak cipap isteriku sebab dengan batangku yang size biasa ni pun isteriku kata sakit masa mula mula masuk inikan pula batang besar macam tu. Nizam kemudiannya mencium keseluruhan tubuh isteriku dan cuba untuk melucutkan seluar dalam isteriku. Isteriku cuba menahan tapi dengan keras Nizam menarik tangan isteriku dan terus membuka seluar dalam isteriku. Kini cipap isteriku yang putih bersih tanpa bulu dan tembam itu terserlah luas. Sekarang isteriku dan Nizam dah sama2 bogel tanpa seurat benang. Nizam terus mengangkangkan peha isteriku dan membelai cipap isteriku. Isteriku hanya diam dan menanti apa yang akan Nizam lakukan seterusnya.Bila terasa Nizam membelai cipapnya, isteriku tanpa disuruh mengangkangkan lebih luas lagi kedua pahanya lalu kelihatan alur lurah dendam kemerahan yang dibasahi air mazinya.


Tanpa membuang masa, Nizam menjilat cipap isteriku bertalu-talu.Lidahnya juga meneroka lurah itu dalam-dalam.Tangannya tak henti-henti meramas buah dada isteriku sehingga isteriku mengangkat punggung dan menekan kepala sambil mulutnya berbunyi….aaaaahhhhh….Nizammmm.Aku tahu isteriku dah klimak untuk pertama kali. Kemudian Nizam berdiri sambil memegang koneknya.Dihalakan koneknya tepat ke alur lurah dendam itu.Sebaik saja konek itu bertemu dengan bibir cipap isteriku,isteri membuka matanya dan menghalang Nizam daripada meneruskan niatnya. Lantas dia cuba menolak Nizam tapi Nizam terus memeluk isteriku dan merayu.
 
Nizam menarik isteriku ke bawah dan membaringkan isteriku diatas karpet. Isteriku meNurut sahaja dan aku lihat Nizam menindih isteriku dan menghulur koneknya dicelah alur lurah cipap isteriku.Jelas aku lihat Nizam menyelak kedua bibir cipap isteriku dengan tangan dan meletakkan koneknya yang besar itu di celah cipap isteriku dan aku lihat isteriku merapatkan sedikit pehanya..mungkin dia takut Nizam memasukkan koneknya kedalam. Aku lihat Nizam terus mengosok gosok koneknya diluar cipap isteriku sambil mengisap dan mengulum buah dada isteriku. Sambil menggosok koneknya Nizam tak berhenti2 meramas dan mengisap dada isteriku dan tak tinggal juga lidah isteriku disedut2. Makin lama Nizam mengosok gosok koneknya dicelah cipap isteriku, aku lihat isteriku pun menikmatinya dan merengek rengek kesedapan sambil pehanya semakin terbuka luas dan mungkin isteriku terleka kerana kesedapan dia dengan tak sengaja mengangkat kedua lututnya keatas dan kakinya diletak kat atas punggong Nizam maka terkangkang luaslah iateriku. Entah macam mana..mungkin sebab isteriku tak tersedar pehanya dah terbuka luas,Nizam mengambil kesempatan menjolok batangnya masuk setengah kedalam lubang cipap isteriku.Tersentak dan terlopong mulut isteriku…. Belum sempat isteriku untuk menolak Nizam dan merapatkan pehanya, Nizam terus menekan dengan kuat hingga habis batangnya masuk semua kedalam cipap isteriku. Nizam terus menghentikan tikamannya dan membiarkan batangnya tenggelam habis kedalam cipap isteriku.

Aku lihat isteriku pasrah saja…mungkin dia dah tak dapat nak buat apa apa benda dah masuk dan sedap pulak tu isteriku terus mengangkang seluas luasnya. Bila melihat isteriku dah boleh terima batangnya Nizam terus menghenyut batangnya keluar masuk kedalam cipap isteriku.Ditarik keluar lalu dihenjut masuk kembali. Diulangi perbuatannya itu sehingga bergegar badan isteriku. Isteriku pun tak mahu mengalah terus merengek rengek dan mengelek gelek ponggongnya. Konekku yang masih keras semenjak dari tadi ,ku urut-urut berkali-kali sambil menikmati aksi isteriku. Aku zoom video cam aku ke celah kangkang isteriku dan aku lihat lubang cipap isteriku betul betul penuh dengan batang Nizam. Bila Nizam tarik batangnya keluar, aku lihat macam semua isi dalam cipap isteriku pun nak mengikut keluar bagitu juga bila ditolak kedalam semua ikut masuk. Nizam terus mengenjut isteriku sekuat2 hatinya hingga aku dengar berdecap2 dan bergoyang2 badan isteriku. Isteri pun tak berhenti merengek2 dan mengelek2 punggongnya….tiba2 aku lihat isteriku terus memeluk Nizam dan menyangkat kakinya dan mengepit punggong Nizam. Dengan cepat Nizam terus mencabut batangnya dari cipap isteriku dan digosok2 kat luar cipap isteriku. Isteriku terus mengeluh…

Nizam terus memasukkan batangnya dan menghenjut sekuat hatinya…terbeliak mata isteriku bila Nizam buat macam tu. Nizam terus mengenjut cipap isteriku sekuat hatinya..sekejap ditarik keatas dan sekejap ditolak dari bawah..dan kadang aku lihat Nizam memutar mutar batangnya didalam cipap isteriku dan bila isteriku baru nak klimak, Nizam berhenti bergerak dan dibiarkan saja batangnya tenggelam didalam cipap isteriku. Nizam terus mengangkat isteriku keatas badannya dan dia baring dibawah. Aku lihat isteriku terus mengangkang diatas Nizam dan memasukkan sendiri batang Nizam kelubang cipapnya.

Dan istriku macam dirasuk menghentak hentak punggongnya keatas batang Nizam dan Nizam tak berhenti henti meramas ramas buah dada isteriku. Tak pernah isteriku gila macam ni bila dia bersama denganku. Akhirnya isteriku mengeluh dengan kuat dan menekan cipapnya sedalam dalamnya dan terus rebah kat atas badan Nizam tanda isteriku dah klimak untuk kedua kalinya.
Nizam pun menghentikan gerakan batangnya mungkin untuk memberi isteriku rehat sebentar selepas mendapat kepuasan nya yang kedua.

Bila isteriku dah boleh bernafas dengan betul, Nizam mencabut batangnya dan memusingkan badan isteriku. Isteriku terus berpusing dan menunggengkan bontotnya sambil tangannya memegang sofa. Nizam terus memasukkan batangnya dari belakang…aku lihat Nizam seronok mengenjut cipap isteriku dari belakang sehingga isteriku klimak untuk ketiga kalinya. Sambil mengenjut, Nizam menggosok2 lubang bontot isteriku dengan jarinya. Aku lihat isteriku seronok bila dilakukan begitu. Tiba2 Nizam mencabut batangnya dan cuba untuk memasukkan batangnya kedalam lubang bontot isteriku. Isteriku tersedar dan terus menjatuhkan punggongnya kebawah, melarang Nizam dari memasukki bontotnya. “Jangan Nizam…suami Nur pun tak pernah masuk belakang…Nur tak mahu…. suami Nur pun Nur tak bagi” ‘Apa salahnya…suami Nur dapat pecah depan, bagilah Nizam pecahkan yang belakang pulak’ “Lain kali lah Nizam…Nur takut Nur tak dapat jalan esok…apa pulak kata suami Nur nanti” ‘Okaylah lain kali kita buat ya’…kata Nizam sambil memusingkan isteriku terlentang, meletak bantal sofa kat bawah punggong isteriku dan terus memasukkan batangnya. Nizam terus mengenjut cipap isteriku sehingga isteriku terpancut untuk kali yang ke empat barulah Nizam memancutkan airnya kedalam cipap isteriku. Nizam cuba untuk mencabut batangnya keluar tapi dilarang olih isteriku. Aku lihat Nizam membiarkan batangnya tenggelam dalam cipap isteriku. Nizam menikmati kemutan isteriku sambil memeluk dan mencium mulut isteriku. Ada dalam 10 minit, batang Nizam pun mengecut dan terkeluar sendiri dari dalam cipap isteriku. Kemudian aku lihat isteriku menolak Nizam turun dari badannya dan mengutip baju tidur, bra dan seluar dalamnya.
 

Bila aku lihat isteriku mengutip pakaiannya, aku terus offkan video cam dan terus masuk ke bilik. Di dalam bilik aku sorok video camku dibawah katil dan aku terus baring dikatil seolah2 aku tengah tidur lena. Tak lama itu aku dengar isteriku masuk kedalam bilik dan terus kebilik air yang berada didalam bilikku. Aku terus pura2 tidur sehingga isteriku keluar dari bilik air dan baring disebelahku. Aku buat buat macam baru tersedar dan terus memeluk isteriku sambil mata ku terpejam seolah2 aku masih lagi tidur dan aku terasa isteriku macam terkejut bila aku memeluknya. Sambil mata aku terpejam, tangan ku meraba dan meramas dada isteriku. Aku lihat isteriku cuba untuk melarang tanganku dari terus meramas dadanya.
 

Aku alih tanganku ke bawah dicelah kangkang isteriku dan meraba cipapnya sambil aku mencium pipi dan bertanya pada isteriku…pukul berapa sekarang sayang….seolah olah aku baru tersedar. Isteriku memandang pada jam dinding yang terletak dibilikku dan berkata…pukul 2.00pagi bang. Aku dengar suara isteriku terketar menjawab. Sayang baru nak tidur ke..aku bertanya pada isteriku. Tak lah…Nur baru bangun gi buang air tadi…jawab isteriku. Aku terus memeluk isteriku sambil meraba raba dadanya. Isteriku cuba menghalang tanganku sambil berkata…janganlah bang…Nur ngantuklah katanya. Tapi aku terus juga meramas buah dadanya dari luar baju tidurnya tanpa bra. Aku faham sangat dengan isteriku, dia tak pernah melarang aku untuk bersama dengannya. Aku terus meramas ramas dan menggentel gentel putingnya. isteriku terus merayu. Sebenarnya memang batangku masih lagi tegang bila melihat Nizam melanyak isteriku tadi.
 

Tangan ku terus menarik baju tidur isteriku keatas dan terus membukanya. Dalam samar samar cahaya lampu bilik tidur, aku dapat melihat muka isteriku merah dan risau. Aku tahu apa yang dia risaukan sebab dia baru je lepas projek dengan Nizam tadi. Aku terus meraba cipap isteriku dan memasukkan jariku ke dalam cipap isteriku dan aku rasa basah didalam cipap isteriku. ‘Eh sayang tak pakai seluar dalam ke? selalu tak pernah tak pakai seluar dalam’ “Nur baru buka masa Nur masuk bilik air tadi”

‘Cepatnya basah sayang punya…selalu susah nak basah’ Sebenarnya aku tahu yang basah tu bukan air mazi isteriku tapi air mani Nizam. Aku terus membuka kain ku dan naik celapak keatas isteriku dan terus memasukkan batang ku kedalam cipap isteriku. Aku rasa senang je batangku masuk kedalam cipap isteriku Aku lihat muka isteriku merah saperti orang serba salah. Aku terus menghenjut cipap isteriku…lama juga aku menghenjut tapi aku lihat isteriku tak juga sampai sampai. Selalunya dia akan mengelek gelek punggongnya semasa aku menghenjut tapi malam ni dia diam je. Biasanya aku akan tunggu isteriku sampai dulu baru aku pancut.

Aku terus mengenjut cipap isteriku. Ada dalam 5′ minit tiba tiba isteriku mengangkat kaki ke punggong ku dan mengangkat cipapnya keatas dan terus mengeluh. Aku tahu isteriku pura pura klimak supaya aku tak syak. kalau isteriku klimak aku faham sangat cara dia mengemut dan cara dia menggelek punggongnya. Lepas tu aku terus menghenjut isteriku kuat kuat sehingga katil ku berbunyi. Sengaja aku buat macam tu supaya Nizam dengar diluar sana. Aku pun terus menghenjut hingga terpancut di dalam cipap isteriku.

cerita seks: bekas kekasih / exboyfriend isteriku 2

Lepas tu aku dan isteriku terus tertidur. Dalam kol 6.00pagi, aku tersedar isteriku bangun dan turun dari katil. Aku pura pura masih tidur dan aku dengar isteriku masuk kebilik air gosok gigi dan basuh muka. Isteriku memang waktu pagi hanya gosok gigi dan basuk muka dulu untuk sediakan sarapan dulu baru dia mandi. Keluar bilik air, isteriku mengelap mukanya dan terus kealmari solek. Aku lihat isteriku memakai bedak, mengikat rambut dan menyapu sedikit minyak wangi dileher dan tangannya. Biasanya isteriku tak pernah memakai bedak atau minyak wangi sebelum mandi tapi pagi ni pelik pulak aku lihat. Lepas tu isteriku terus keluar bilik. Bila isteriku dah keluar, aku terus bangun dan masuk bilik air, gosok gigi dan basuh muka.

Keluar dari bilik air selepas mengelap muka ku, perlahan lahan aku membuka pintu bilik dan keluar. Aku lihat di dapur isteriku tengah membasuh pinggan disinki dan tiba tiba aku lihat Nizam keluar dari bilik air didapur dengan hanya bertuala tanpa baju dan terus pergi keisteriku. Nizam terus rapat kebelakang isteriku, mengangkat tualanya dan terus menggosok gosok batangnya dipunggung isteriku sambil tangannya meramas buah dada isteriku. Nizam masih menggosok gosok batangnya dan meramas dada isteriku “Nur tanya sikit boleh” ‘Apa dia’ “Malam tadi Nizam kata tak pernah rasa kemut macam Nur kemut…macam dah biasa buat je..berapa ramai dah Nizam bantai” ‘Entahlah Nur..ramai juga..Nizam nak cari yang sama macam Nur tapi tak pernah jumpa’ ‘Selepas Nur tinggalkan Nizam..Nizam betul betul kecewa..setiap perempuan yang Nizam kenal semua Nizam bantai’

Nizam bercerita sambil menarik baju isteriku keatas. “Janganlah…suami Nur keluar nanti”…kata isteriku Isteriku cuba melarang dengan suara yang lemah tanda nafsunya dah naik. Nizam merayu sambil terus menarik baju isteriku keatas. Bila baju isteriku dah naik sampai ke pinggang, aku lihat isteriku tak memakai seluar dalam maka terdedahlah punggongnya yang putih bersih tu. Biasanya isteriku tak pernah tak pakai seluar dalam dan bra kalau keluar dari bilik, aku rasa memang isteriku ingin merasa batang Nizam lagi pagi ni. Aku rasa isteriku tahu yang Nizam berada didalam bilik air, sebab tu isteriku sengaja buat buat basuh pinggan dan isteriku tahu bila Nizam keluar bilik air mesti Nizam nak punya.

Nizam terus menggosok gosok batangnya yang dah tegang itu dicelah punggung isteriku. Aku lihat Nizam menggosok gosok batangnya dari lubang belakang terus kelubang kecipap beberapa kali. Nizam menarik pinggang isteriku ke balakang sambil menolak bahu isteriku kedepan. Sekarang badan isteriku bengkok ke bawah dan kakinya terkangkang luas sambil berpaut disinki maka terdedahlah cipap isteriku dari belakang. Nizam mencucuk cucuk kepala batangnya ke lubang bontot isteriku dan cuba untuk mencucuk kedalam. Baru kepala je masuk, isteriku terus menarik punggungnya kedepan Nizam menarik pinggang isteriku kebelakang. Nizam menggosok gosok batangnya kat alur cipap isteriku sambil tangannya meramas ramas dada isteriku dari luar baju. Perlahan lahan aku lihat batang Nizam membelah cipap isteriku dan terus masuk habis santak kedalam. Nizam membiarkan batangnya tenggelam sambil tangannya masuk kedalam baju isteriku melalui celah ketiak dan meramas ramas dada isteriku.
 

Aku terus membuka pintu bilik dan masuk kedalam perlahan lahan. Didalam bilik, aku memanggil nama isteriku sambil membuka pintu bilik secara kasar dan terus keluar. Bila keluar dari bilik, aku lihat isteriku tengah membetulkan bajunya yang telah tersingkap tadi kebawah dan Nizam kelam kabut berjalan ke meja makan sambil membetulkan tualanya. Aku pura pura tak nampak apa yang terjadi dan terus berjalan kedapur menghampiri isteriku. Terketar ketar isteriku bertanya padaku nampak sangat dia tengah gabra dan mukanya merah. Aku terus berjalan kepada isteriku tanpa melihat pada Nizam yang duduk dimeja makan seolah olah aku tak perasan yang dia ada kat situ dan terus memeluk isteriku dari belakang dan mencium lehernya. Isteriku terus menolak ku dan berkata… Aku pun pura pura baru perasan dan menegur Nizam ‘Sayang nampak baju T abang yang warna merah tak…abang cari dalam almari tak ada’ Aku bertanya pada isteriku. Sebenarnya aku saja je nak suruh isteriku masuk kebilik sebab aku dah tak tahan melihat drama mereka tadi. “Dalam almari tu lah…abang cari macam mana”…kata isteriku. ‘Abang dah cari tak jumpa…sayang letak tempat lain kut’…kataku.
 

Isteriku terus melangkak ke bilik dan aku mengekorinya dari belakang. Sampai ke dalam bilik, aku mengunci pintu bilik dan terus memeluk isteriku dan meramas buah dadanya. Aku tahu isteriku mesti dah basah lencun kat bawah kena sondol olih batang Nizam tadi. Isteriku terus memusingkan badannya mengadapku sambil menahan tanganku dari terus meramas buah dadanya Aku terus meramas buah dada isteriku sambil menjilat jilat leher dan pipinya, tanganku yang sebelah lagi terus menarik baju isteriku keatas. Aku terus menjilat ke cipap isteriku tapi isteriku cuba melarang. Aku peganag tangannya dan terus menjilat cipapnya.
 

Aku tak tunggu lama terus menyumbat batang ku kedalam cipap isteriku sebab cipap isteriku dah betul betul lencun. Aku terus mengenjut cipap isteriku dan isteriku juga tak dok diam terus menggelek2 dan aku lihat isteriku betul betul berselera pagi ni mungkin dia tak puas dapat batang Nizam tadi. Aku mencabut batangku keluar dan memusing isteriku supaya menungging. Tujuanku ialah untuk merasmikan lubang buntot isteriku sebelum Nizam merasmikannya. Setelah isteriku menungging, aku terus menyumbat batangku kedalam cipap isteriku. Bila isteriku dah nak sampai, aku tarik batangku keluar dan terus menyumbat kedalam lubang buntot. Baru kepala takuk ku masuk isteriku terus menahanku. Ni mesti isteriku mahu Nizam yang memecahkan dara bontotnya sebab tu dia cuba untuk melarangku, tapi aku tak peduli walau macam mana pun aku yang nak merasmikannya dulu. Sedang isteriku leka, aku terus menghenjut batangku kedalam bontot isteriku hinggga habis masuk hingga kepangkal. Isteriku terus menyembamkan mukanya kebantal dan menjerit Aku biarkan batangku terbenam sebentar sehingga aku rasa isteriku dah boleh terima batangku, aku pun menarik keluar batangku dan tekan kedalam semula.Aku terus menarik keluar dan menekan kedalam sehingga aku rasa isteriku pun dah mula merengek kesedapan dan menggoyang dan menggelek bontotnya. Aku terus main lubang bontot isteriku sehingga aku terpancut maniku kedalam lubang bontot isteriku. Selepas itu kami pun masuk bilik air dan mandi bersama.
 

Aku tahu mesti orang cakap aku ni lelaki dayus sebab biarkan isteriku di ramas, disumbat dan henjut oleh lelaki lain. Sebenarnya aku memang suka kalau melihat isteriku ditindih oleh lelaki lain dan nafsuku akan naik membuak buak. Lagi satu aku akan gunakan rakaman isteriku dan Nizam untuk memerangkap girlfriend, tunang atau isteri Nizam nanti. Orang kata ada budi ada batas..betul tak?. Sampai bila Nizam tak kahwin, suatu hari dia pasti akan bertunang dan kahwin juga. Aku bukannya lelaki yang baik, sebelum aku kahwin dulu dah banyak perempuan yang aku bantai samaada anak dara, tunang orang atau bini orang semua aku sapu sebab tu aku kahwin lambat sebab aku selalu dapat cipap free sehinggalah orang tua aku merancang perkahwinanku. Mulanya memang aku tak setuju tapi bila melihat bakal isteriku…memang betul2 cantik daripada perempuan2 yang pernah aku tidur, aku pun setuju. Isteriku mempunyai 4 orang adik beradik, 2 lelaki dan 2 perempuan termasuk isteriku lah. Paling bongsu adik perempuan yang baru berumur 18tahun semasa aku berkahwin dengan isteriku. Adik ipar aku ni juga seorang yang cantik walau pun kulitnya tak seputih isteriku dan perangainya agak liar, merokok dan selalu pulang lewat malam.
 

Selepas aku berkahwin dengan isteriku, mak mentuaku mencadangkan adik iparku duduk bersama dengan kami supaya kami boleh kawal pergaulan adik ipar ku ini. Selama setahun adik iparku tinggal bersamaku sebelum aku bertukar ke sarawak dan selama setahun itu jugalah aku dok meramas dan mengenjut cipap adik iparku mestilah tanpa pengetahuan isteriku. Selepas sebulan aku memecahkan dara isteriku, aku memecahkan dara adik iparku pulak. Tapi sekarang adik iparku dah kahwin dan mempunyai seorang anak yang baru berumur 6 bulan. Sebab tu aku dah tak kisah bila isteriku buat projek dengan Nizam bekas boyfriendnya, lagi satu keistimewaan isteriku ialah cipapnya. Sesiapa yang dapat merasa cipap isteriku atau cipap adik iparku, memang tak akan lupa sampai bila bila. cipap mereka tembam sangat hingga masa mereka baring, cipap mereka lagi tinggi dari perut mereka. Lagi yang buat aku sangat sayang pada isteriku dan adik iparku ialah kemutan cipap mereka, rasa nak putus batang ni bila mereka kemut dan keistimewaan inilah yang tak pernah aku rasa dari mana2 perempuan yang pernah aku tidur dulu.
 

Selepas mandi dan berpakaian, aku dan isteriku keluar bilik untuk bersarapan dan aku lihat Nizam dah siap berpakaian dan duduk disofa menonton TV. Aku terus duduk disofa bersebelahan dengan Nizam dan isteriku terus kedapur. Sambil aku berborak borak dengan Nizam, isteriku datang dan mengajak kami sarapan di kedai. Kami pun keluar bersarapan dan membeli barang2 untuk dimasak makan tengahari dan pulang kerumah. Sampai dirumah, aku dan Nizam duduk diruang tamu sambil berborak dan isteriku ke dapur untuk memasak makanan tengahari. Tak lama berborak, aku kedapur dan bertanya pada isteriku samaada apa2 barang yang tak cukup sebab aku nak kedai beli rokok. Isteriku jawab tak ada apa semuanya cukup. Aku hanya berjalan kaki kekedai sebab kedainya tak jauh dari rumahku hanya selang 3 buah rumah. Balik dari kedai, perlahan lahan aku menghampiri kepintu depan dan aku mengintip apa yang terjadi didalam rumah. Tak ada apa yang terjadi dan aku lihat Nizam masih duduk disofa menunton TV. Aku pun masuk kerumah dan terus duduk di sofa sebelah Nizam. Tak ada apa2 berlaku sehinggalah makan tengahari. Semasa makan, Nizam berkata yang dia nak pulang selepas makan tapi isteriku melarang dan isteriku mengajak Nizam tidur semalam lagi dirumahku sebab esok hari Ahad. Aku pun sokong cadangan isteriku dan aku kata kenapa nak balik cepat sangat bukannya ada isteri pun kat rumah lainlah kalau ada yang menunggu kataku. Nizam hanya diam saja bila aku menyuruh dia tidur semalam lagi disini.
 

Selepas makan, aku kata pada Nizam dan isteriku yang aku sakit kepala dan aku nak masuk bilik baring sekejap. Sebenarnya aku memang ada pengakit migran dan isteriku memang tahu tapi kali ni aku bukan sakit, saja buat sakit supaya mereka boleh duduk berdua-duan tanpa gangguan dari aku. Aku pun masuk bilik dan membaringkan diriku diatas katil, tak lama selepas tu isteriku pun masuk kebilik sambil membawa segelas air dan juga ubat migranku. Isteriku suruh aku makan ubat tapi aku kata letak atas meja dulu nanti aku makan. Selepas meninggalkan ubat dan air diatas meja ditepi katil, isteriku pun keluar dari bilikku. Aku mengambil gelas air danm buang ke dalam bilik air supaya isteriku ingat aku dah makan ubat. Kemudian perlahan lahan aku keluar dari bilik terus menyorok dibelakang almari dan aku lihat isteriku bersama Nizam diruang tamu sedang berborak. Isteriku duduk disofa panjang dan Nizam disofa berdepan dengan isteriku. Aku rasa baik aku ambil Video cam dulu sebelum mereka buat tiger show. Aku pun masuk kebilik dan mengambil Video cam dibawah katil dan menukar bateri baru. Aku keluar bilik semula dan meletakkan video cam dicelah almari dan tekan recording.
 

“Nizam tidur sini ya malam ni”…aku dengar isteriku memujuk Nizam. ‘Kalau Nur janji boleh temankan Nizam malam ni, hendaklah Nizam tidur sini tapi kalau tak dapat baik Nizam balik je’ “Nur tak boleh janji…kita tengok keadaan dululah…ya”
 
‘Pagi tadi Nizam lom apa2, suami Nur dapat dulu ya’ “Nak buat macam mana, dia dah bangun…terpaksalah Nur bagi” ‘Kenapa pagi tadi Nizam tengok Nur jalan lain macam je’ “Entahlah…Nur pun pelik, selalu dia tak main belakang…tapi pagi tadi dia bantai belakang Nur” ‘Ya ke?’ “Nur rasa macam dia tahu je apa kita buat” ‘Dia tak tanya apa apa ke?’ “Tak pulak cuma dia tanya kenapa rasa longgar je tak macam selalu” ‘Tu Nur cakap apa dengan dia’ “Tak kan Nur nak cakap Nur buat ngan Nizam pulak,.. Nur cakap tak tahulah, Nur rasa macam biasa je” ‘Dia percaya ke?’ “Nur rasa dia percaya sebab dia terus je henjut Nur dan tak cakap apa2 pun” ‘Kalau dia tahu…Nur rasa dia marah ke?’ “Mestilah dia marah…diakan suami Nur, tak kan dia nak bagi Nur buat ngan orang lain” ‘Pagi tadi Nizam tak dapat…boleh ke Nizam minta sekarang?’ “Petang petang ni?…bahayalah Nizam, kalau suami Nur keluar bilik nanti macam mana?” ‘Suami Nur memang selalu sakit kepala ke?’ “Selalu juga…memang dari dulu lagi”
‘Biasanya kalau dia sakit kepala, apa dia buat untuk hilangkan sakit kepala?’ “Biasanya lepas makan ubat dia tidur…2 atau 3 jam baru dia bangun” ‘Jadi sekarang ni dia tengah tidur ke?’ “Tak tahulah…tadi dia belum tidur lagi…nanti jap Nur gi tengok”

Aku lihat isteriku bangun dari sofa dan aku cepat cepat masuk ke bilik dan pura2 tidur. Aku dengar isteriku membuka pintu bilik dan masuk kedalam. Bila isteriku hampir ke katil dia memanggil nama ku dan aku buat tak tahu dan pura2 yang aku dah lena. Isteriku mencium pipiku dan terus masuk kebilik air. Selepas keluar dari bilik air, isteriku mencium lagi pipiku dan terus kealmari solek dan menyapu minyak wangi di tangan dan lehernya dan keluar dari bilik. Aku pun terus bangun dan perlahan lahan aku membuka pintu bilik dan terus keluar ke belakang almari. Aku lihat video cam yang masih merakam dan aku lihat isteriku telah duduk disofa panjang berhadapan dengan Nizam.
 

Nizam bangun dan menghampiri isteriku dan terus duduk disebelah isteriku. Nizam menarik tangan kanan isteriku tapi ditolak olih isteriku. “Jangan Nizam..orang nampak nanti…tu pintu dan tingkap masih terbuka tu” Isteriku menunjukkan sliding door dan tingkap yang masih terbuka. Nizam terus bangun dan menutup pintu, tingkap dan meNurunkan semua langsir. Kemudian Nizam duduk semula disebelah isteriku dan terus memegang tangan isteriku. Nizam mencium pipi dan leher isteriku. “Malam nantilah Nizam…sabarlah…Nur takut buat petang2 ni” ‘Pleeeaasse Nur…Nizam dah tak tahan ni…dari pagi tadi lagi Nizam dok tahan2′ Nizam tak peduli dengan larangan isteriku, dia terus mencium dan menjilat leher isteriku dan tangan kirinya dah meramas ramas buah dada isteriku dari luar blouse yang isteriku pakai.
 

Nizam terus juga menguli buah dada isteriku walaupun dilarang olih isteriku dan aku lihat isteriku pun dah mula khayal walau pun mulut terus berkata malam nanti..malam nanti. Nizam dah mula membuka butang blouse isteriku satu persatu dan akhirnya terdedahlah buah dada isteriku yang putih bersih itu disebalik bra krim yang dipakainya. Nizam terus menolak baju isteriku kebelakang dan keluar dari tangan isteriku, dalam masa yang sama Nizam terus menjilat buah dada isteriku. Aku lihat isteriku dah mula memejamkan matanya dan mulutnya tak berhenti merengek rengek kesedapan. Dalam tengah menjilat jilat buah dada isteriku, tangan Nizam melepaskan kancing bra dan terus membukanya sekali maka tersembullah puting dan buah dada isteriku yang aku bangga2 kan . Sekarang isteriku dah bogel disebelah atas dan Nizam terus mengisap puting isteriku dan ditarik tarik dengan mulutnya. Sambil menyedut puting, tangan Nizam tak berhenti meramas ramas dipangkal buah dada isteriku. Melenting lenting badan isteriku bila Nizam buat macam tu.
 

Nizam membuka kemejanya sambil mulutnya tak berhenti henti menjilat dan menyedut2 buah dada isteriku. Kemudian Nizam menarik zip skirt isteriku dan terus membukanya, isteriku mengangkat punggongnya supaya senang Nizam menarik keluar skirt badannya. Aku lihat isteriku tak memakai seluar dalam. Aik..bila masa pulak isteriku membuka seluar dalamnya, ooohhh mungkin semasa dia masuk bilik air tadi, dia buka seluar dalam. Nampaknya isteriku memang betul2 dah giankan batang Nizam, awal awal lagi dia dah bersedia rupanya. ‘Nur tak pakai seluar dalam ke?…bila Nur buka seluar dalam Nur?’ Aku dengar Nizam bertanya pada isteriku, nampaknya Nizam pun terperanjat juga bila melihat isteriku tak pakai seluar dalam. “Tadi masa Nur masuk bilik..Nur buka dulu sebab Nur tahu Nizam mesti nak punya” ‘Ye ke?..Nizam nak ke atau memang Nur pun dah tak tahan?’ “Memang Nur dah tak tahan…dari pagi tadi lagi Nur nak tapi dapat rasa sekejap je Nizam punya tenggelam kat dalam..tak puas” ‘oooo..tadi tu memang mahulah ya tapi malu..hehehe’
 

Aku lihat isteriku tak sabar nak terima tikaman Nizam. Isteriku sendiri yang bukakan seluar Nizam dan seluar dalam sekali. Bila Nizam dah bogel, isteriku terus memegang batang Nizam dan dijilat jilatnya. Isteriku cuba untuk memasukkan batang Nizam kedalam mulutnya tapi tak muat sebab mulut isteriku kecik dan isteriku cuma menjilat dan menyedut nyedut je kepala batang Nizam. Malam tadi bila Nizam suruh jilat batangnya isteriku tak mahu tapi sekarang tak payah suruh dia sendiri yang buat. Isteriku dah hilang perasaan malunya, dijilat jilatnya batang Nizam dari pangkal ke kepala batang Nizam dan tangannya tak lepas lepas meramas ramas telur Nizam. Dengan aku tak pernah isteriku buat macam tu. Tangan Nizam tak berhenti henti meramas ramas dan menggentil gentil puting buah dada isteriku.
 

Nizam mengangkat bahu isteriku supaya bangun dan dibaringkan isteriku diatas karpet. Kemudian Nizam baring bertentangan diatas badan isteriku, batang Nizam dimulut isteriku dan mulut Nizam dicipap isteriku. Isteriku terus menyambung semula menjilat jilat dan menyedut nyedut batang Nizam dan Nizam menjilat jilat cipap isteriku. Nizam menjilat cipap isteriku dari lubang belakang hingga ke atas berulang ulang. Terangkat angkat punggong isteriku bila Nizam buat macam tu. Nizam menarik kaki isteriku supaya terkangkang dan isteriku tak membantah terus mengangkang seluas luasnya. Nizam terus menyedut dan menggigit gigit biji yang tersembul dicipap isteriku. Punggong isteriku tak dok diam, diangkat angkat dan digelek gelek punggongnya. Kemudian Nizam memasukkan lidahnya kedalam lubang cipap isteriku, ditariknya keluar kemudian dimasukkannya balik. Isteriku terus merengek rengek dan menghentak hentak punggongnya. Isteriku berhenti menjilat batang Nizam dan terus mengangkat tinggi punggongnya dan dibiarkan terangkat.
 

Isteriku dah klimak untuk pertama kalinya. Nizam aku lihat terus menjilat jilat air isteriku yang keluar. Kemudian Nizam membiarkan isteriku reda dulu dan dia memusingkan badannya berhadapan dengan isteriku dan digosok gosok batangnya dicelah cipap isteriku. Mulut Nizam terus mencium mulut isteriku dan isteriku membalasnya dengan rakus sekali.
 
Ooohhhmmmm….ooohhhmmmm.. suara yang keluar dari mulut isteriku. Nizam mengangkat punggongnya dan memegang batangnya dan di letak betul2 dilubang cipap isteriku. Nizam menikam perlahan lahan dan memasukkan kepala batangnya kedalam lubang cipap isteriku. Aku lihat isteriku menggigit bibirnya bila Nizam menekan batangnya. Nizam tak terus menekan tapi ditarik batangnya keluar kemudian dimasukkan balik kepala batangnya dan tariknya keluar semula dan dimasukkannya semula.

Nizam terus menggoda isteriku, disedut sedut puting isteriku dan batangnya disumbat kepala sahaja dan ditarik keluar, disumbat lagi dan tarik keluar semula dan dibuatnya berulang ulang. Aku lihat isteriku tak sabar2 menunggu, bila Nizam memasukkan kepala batangnya, isteriku mengangkat punggongnya supaya batang Nizam dapat masuk lebih dalam lagi tapi Nizam tahu dan cepat cepat ditariknya keluar. Isteriku mengangkat angkat punggongnya kerana tak sabar menunggu batang Nizam. Nizam terus mengenjut sekuat hatinya dan batangnya terus masuk habis dan santak kedalam cipap isteriku. Isteriku tersentak, matanya terbuka besar dan mulutnya ternganga luas bila Nizam buat macam tu. Nizam membiarkan batangnya tenggelam didalam cipap isteriku.
 

Aku melihat dan pastikan video cam masih merakam dan aku perlahan lahan masuk kedalam bilik. Didalam bilik aku terus memanggil nama isteriku..Nurrrrr….ooohhhh Nur. Aku kuatkan suaraku dan memanggil lagi nama isteriku…nuuuurrrrr…oohhhh Nur. Sengaja aku nak mainkan isteriku dan Nizam, biar mereka rasa tak puas dan geram. Ada dalam 5′ minit aku memanggil, isteriku pun masuk kedalam bilik dengan mukanya yang merah, berpeluh, rambut terurai dan gabra. Isteriku sempat memakai baju dan skirtnya tapi bajunya hanya sempat di butang 3 yang bawah dan 2 yang atas masih terbuka dan menampakkan lurahnya yang putih. Isteriku terus duduk disisi katil disebelahku.
 

“Ke..ke…kenapa bang?” ‘Nur gi mana..lama abang panggil baru Nur masuk’ “Nnnuuurrr kat luar tadi tengok pokok bunga” ‘Patutlah abang tengok muka Nur berpeluh’ “Ialah bang..panas kat luar tu” ‘Nizam mana?…dia buat apa?’ “Masa Nur masuk tadi…Nur nampak dia tengah tengok TV” Pandai betul isteriku menipu dan berlakun sekarang ni. ‘Kepala abang sakit ni…tolong picitkan’ “Tak baik lagi ke?” Isteriku terus memicit kepalaku. Bila isteriku memicit kepalaku dia terpaksa membongkok dan terdedahlah buah dadanya dari dalam baju kerana dia tak sempat nak butang bajunya yang diatas tadi. ‘Sayang tak pakai baju dalam ke? dengan butang terbuka lagi,selalu tak pernah macam ni, sayang ni sengaja nak goda Nizam ke?’ “Nur berpeluh tadi, jadi Nur masuk bilik air kat luar dan buka baju dalam” ‘Ia ye? Sampai buka butang baju tu kenapa pulak..bukan nak menunjuk pada Nizam ke?’ Aku rasa dalam hati isteriku mesti berkata, (bukan nak menunjuk lagi bang, dia dah siap ramas2, jilat2 dan sedut2 lagi.) “Apalah abang ni…suka sangat syak Nur yang bukan2″ ‘Dah perangai Nur pelik sejak Nizam ada kat sini…macam mana abang tak syak’ “Alaah…abang ni…mungkin Nur terlupalah tu nak butang selepas Nur buka baju dalam tadi”
 
‘Jadi masa Nur dok borak dengan Nizam tadi..dah puaslah dia tengok ya’ Dalam hati isteriku mesti berkata, (bukan takat dapat tengok yang atas je bang, yang bawah pun dia dah puas tengok siap disumbat sumbat dan dihentak hentaknya lagi.)

Aku terus memeluk dan menarik isteriku keatas badanku. Aku terus mencium pipi dan mulut isteriku, kemudian leher isteriku pula aku cium. Aku terus membuka butang baju isteriku tapi isteriku melarangku melakukannya. “Abang kata tadi sakit kepala…kenapa buka baju Nur ni?” ‘Ni batang abang dah besar pulak bila nampak buah dada Nur tadi’ “Malam nantilah bang…Nizam ada kat luar tu…nanti apa pulak dia cakap” Aku terus membuka baju dan skirt isteriku dan isteriku dah berbogel disebelahku, aku terus meramas punggongnya. Aku terus meraba dan mengorek cipap isteriku. Aku terus mengorek ngorek cipap isteriku tapi isteriku cuba untuk melarang. Ditarik tariknya tangan ku. Aku terus membuka kainku dan naik celapak dicelah kangkang isteriku dan aku sumbat batangku ke dalam lubang cipap isteriku. Batangku melorot kedalam cipap isteriku, senang je masuk dan isteriku tak pulak mengaduh sakit macam selalu. Sebenarnya walau pun aku merasa batangku senang masuk kedalam cipap isteriku tapi kemutannya masih sama macam selalu, aku cuma nak tengok telatah isteriku je. Aku terus mengenjut cipap isteriku sehingga isteriku klimak 2 kali baru aku terpancut dalam cipap isteriku. Hebat juga isteriku melayan ku mungkin dia membayangkan Nizam yang mengenjut cipapnya bukan aku suaminya.

Please visit