Kepuasan seks untuk dinikmati bersama

Panas dan terhangat

cerita seks:lemang pak bakar

Lagi dua hari nak raya Aleeyah bertolak balik ke Kedah. Mak dah comfirm kata nak raya kat rumah nenek dekat Jeniang, lalu Aleeyah ambil keputusan untuk terus ke rumah nenek. Dalam perjalanan menaiki bas, Aleeyah mengelamun sendirian. Apa yang Aleeyah paling suka menyambut hari raya kat rumah nenek ialah dapat merasa lemang Pak Bakar. Lemangnya memang sedap, cukup lemak, cukup masin. Batang buluh yang digunakannya tidaklah besar sangat cuma kira-kira sebesar pangkal lengan Aleeyah sahaja. Pak Bakar ialah adik beradik angkat nenek sejak kecil lagi.

Pak Bakar tidak menjual lemangnya, sebaliknya dia membuatnya hanya untuk makan sendiri sahaja. Dan setiap tahun nenek akan menyediakan beras pulut dan meminta Pak Bakar membuatkan lemang. Dan setiap kali bila balik beraya di rumah nenek, Aleeyah akan membantu Pak Bakar dan isterinya Mak Jah mengisi daun pisang dan beras ke dalam buluh sebelum Pak Bakar membakarnya. Kebiasaannya Pak Bakar akan membuat lemang sehari sebelum hari raya.

Sampai di rumah nenek dan selepas mandi, Aleeyah ke dapur melihat nenek yang sedang sibuk membuat kuih baulu.

“Nenek dah hantar ke beras pulut ke rumah Pak Bakar?” tanya Aleeyah.

“Tak…Pak Bakar tak buat lemang tahun ni..” jawab nenek membuatkan Aleeyah agak terkejut.

“Hah…tak buat..ngapa pulak?” soal Aleeyah.

“Entah..katanya dia malas, Mak Jah kau tu kan ke dah lapan bulan terlantar sakit” jelas nenek membuatkan Aleeyah merasa kecewa.

“Eemmm…tak bestlah camni…” Aleeyah dapat merasakan bahawa raya tahun ini tidak akan meriah tanpa lemang Pak Bakar.

“Hang pi lah pujuk dia, kot-kot dia nak buat” cadang nenek. Nenek mengerti perasaan Aleeyah kerana dia memang tahu yang Aleeyah sangat mengemari lemang Pak Bakar itu.

Petang itu Aleeyah meninjau ke rumah Pak Bakar yang terletak 500 meter dari rumah nenek. Aleeyah nampak Pak Bakar berada di belakang rumah sedang memberi makan ayam. Selepas menjenguk Mak Jah, yang terlantar tinggal kulit dan tulang, Aleeyah ke belakang rumah. Pak Bakar sedikit terkejut dengan kehadiran Aleeyah itu.

“Eh…Aleeyah, bila balik?” tanya Pak Bakar selepas menjawab salam.

“Tengahari tadi..emm..nenek kata Tuk Wan tak nak buat lemang raya ni…betui ka?” Aleeyah memang membahasakan Pak Bakar dengan panggilan Tuk Wan.

“Betui la..rasa malaslah pulak..Hang kan tau Mak Jah sakit la ni” jawab Pak Bakar sambil merenung wajah Aleeyah.

“Alaa..tak bestlah raya kalau tak rasa lemang Tuk Wan…buatlah Tuk Wan…Aleeyah pun boleh tolong…” rayu Aleeyah sambil membuat muka seposen.

“Ishh..hang ni..sedap sangat ke lemang Tuk Wan tu..”

“Mestilah sedap Tuk Wan…Aleeyah kalau tak rasa lemang Tuk Wan tu…memang tak sempurnalah raya …” Aleeyah terus membodek.. Pak Bakar mula kelihatan serba salah termakan bodek.

“Ye..lah..ye..lah…hang punya pasai, Tuk Wan buatlah..tapi hari ni Tuk Wan kena pegi ambil buluh dulu..besok kita buat” Aleeyah tersenyum lebar.

“Aleeyah ikut, boleh?”

“Ikut pi mana?’

“Ambil buluh…”

“Hmm…suka hati hang lah..Tuk Wan nak ambil parang kejap” balas Pak Bakar sambil naik ke atas rumah.

Sebentar kemudian Pak Bakar turun dengan sebilah parang dan sehelai guni di tangannya. Pak Bakar menghidupkan enjin motosikal kapcainya. Aleeyah membonceng Pak Bakar menuju kebunnya yang terletak 1 km dari rumah.. Sampai di kebun, Pak Bakar segera menebang beberapa batang buluh lemang. Dia menyuruh Aleeyah berada jauh sedikit kerana takut terkena miang buluh itu. Namun Aleeyah seperti tidak mengendahkan hingga salah satu dari batang buluh tersebut tumbang dan hampir mengenai badan Aleeyah. Daun-daun buluh itu berterbangan di atas kepala Aleeyah. Beberapa ketika tangan dan badan Aleeyah mulai berasa gatal-gatal.

“Hah…kan ka Tuk Wan dah habaq sat ni, hang degil..” tegur Pak Bakar apabila melihat Aleeyah tergaru-garu. Tangan yang putih melepak mulai kelihatan kemerahan.

“Gatal Tuk Wan… lagu mana nih..” Aleeyah semakin gelisah.

“Hang pi lah berendam kat sungai tu sat, nanti hilanglah miangnya tu…” cadang Pak Bakar.

Aleeyah segera bergegas turun dan berendam di dalam alur sungai berhampiran kebun Pak Bakar itu. Sementara itu Pak Bakar meneruskan kerjanya memotong buluh lemang yang baru di tebangnya dan mencari daun pisang. Apabila selesai, Pak Bakar memanggil-manggil Aleeyah dan mengajak balik kerana hari semakin lewat petang. Apabila berada di hadapan Pak Bakar barulah Aleeyah menyedari baju yang basah kuyup itu melekap di badan Aleeyah hingga mempamerkan bentuk dan susuk tubuh. Dengan malu-malu Aleeyah cuba membetulkan pakaian itu.

“Ha..dah hilang miangnya?..” Tanya Pak Bakar.

“Dah..” jawab Aleeyah pendek.

Namun Aleeyah perasan miang tadi dah berjangkit pula pada Pak Bakar kerana ekor matanya kerap menjeling ke arah dada dan celah peha Aleeyah. Dan dalam perjalanan balik, Pak Bakar sangat berhati-hati menunggang motosikalnya, berbeza semasa datang tadi. Pak Bakar asyik membrek motosikalnya. Jumpa lubang, brek, jumpa ayam, brek, jumpa ranting pun brek. Dan setiap kali Pak Bakar membrek, pasti dada Aleeyah tertekan pada belakangnya walaupun Aleeyah sedaya upaya cuba mengelaknya. Sebaik sampai ke rumah Pak Bakar, Aleeyah tergesa-gesa meminta izin untuk balik. Pak Bakar berpesan supaya Aleeyah datang keesokan untuk membantunya membuat lemang. Sambil berjalan Aleeyah sempat menoleh ke belakang dan nampak Pak Bakar masih memandang Aleeyah sambil membetulkan sesuatu di dalam seluarnya. Sawan kot.

Nenek turut gembira apabila di beritahu Pak Bakar setuju untuk membuat lemang. Malam itu juga nenek menyuruh Aleeyah pergi menghantar beras pulut ke rumah Pak Bakar. Sewaktu Aleeyah sampai suasana rumah Pak Bakar sepi sahaja. Tapi Aleeyah tahu Pak Bakar ada di rumah kerana rumahnya terang benderang dan kapcainya ada di bawah. Jendelanya pun masih terbuka. Beberapa kali Aleeyah memberi salam namun tiada jawapan. Aleeyah mengambil keputusan untuk naik ke rumah Pak Bakar yang tidak berkunci. Pak Bakar tiada di ruang tamu, mungkin di dalam bilik meneman Mak Jah agaknya.

Aleeyah tidak mahu menganggu Pak Bakar lalu terus ke dapur dan bercadang untuk meninggalkan sahaja beras pulut di situ. Namun sebaik sahaja Aleeyah melintasi pintu dapur, alangkah terkejutnya apabila melihat kelibat Pak Bakar sedang bersandar pada dinding bilik air dengan pintu yang terbuka. Kain pelekatnya terselak di atas perut sambil tangannya asyik mengurut-ngurut koneknya yang tercogat keras dan di penuhi buih sabun. Aleeyah terpana seketika memerhati perlakuan Pak Bakar itu. Koneknya panjang dan hampir sebesar batang buluh lemang tadi. Dada Aleeyah berdebar kencang macam nak gila. Pengalaman musim banjir yang lalu mulai tergambar di ruang mata. Aleeyah ingin terus memerhati perbuatan Pak Bakar namun takut dia menyedarinya, lalu Aleeyah cuba berundur. Namun nasib agak malang apabila kaki Aleeyah tersepak tin biskut yang terletak di tepi pintu itu. Bunyi yang agak kuat membuatkan Pak Bakar terkejut dan berpaling. . Dengan pantas dia menarik kain pelekat untuk menutup koneknya.

“Hang…Aleeyah!!!” terpacul mulutnya. Aleeyah yang tergamam, hanya terpaku di muka pintu sambil Pak Bakar melangkah ke arah Aleeyah dengan koneknya yang masih gagah menongkat kain pelekatnya.

“Err…err.nenek..nenek suruh hantar beras pulut ni…” tergagap-gagap Aleeyah cuba memberi penjelasan sambil tangan menggigil menghulurkan beg plastik berisi beras pulut kepada Pak Bakar. Sebaik Pak Bakar mengambilnya Aleeyah segera berpaling mahu beredar. Namun Pak Bakar pantas mencapai tangan Aleeyah.

“Se..sebenarnya…Tuk Wan buat lagu tu tadi pasai duk teringatkan hang siang tadi....” Pak Bakar berterus terang, membuatkan Aleeyah kelu membisu. Memang sah miang buluh siang tadi dah terpalit pada Pak Bakar sama. Pak Bakar menatap wajah Aleeyah dan memek mukanya seperti sedang mengharapkan sesuatu. Aleeyah masih kaku. Memang Aleeyah tak tahan bila lelaki membuat memek muka sebegitu sebab Aleeyah mudah kesian. Pak Bakar meletakan beras pulut di atas meja dan tangannya terus mengelus lengan Aleeyah menuju ke bahu. Aleeyah cuba menolak tangannya apabila jemari Pak Bakar mula menyentuh tetek. Tapi entah kenapa tolakan itu amat lemah dan tidak bermaya. Pak Bakar menyentuh kedua-dua tetek Aleeyah yang membusut itu dan meramas-ramasnya lembut. Nafas Aleeyah turun naik semakin kencang dan puting tetek itu mula mengeras dan berdenyut-denyut. Puas meramas dari luar, Pak Bakar membuka butang baju tidur Aleeyah satu persatu sehingga mendedahkan coli hitam yang di pakai.

Tangan Pak Bakar melepaskan kancing sehingga coli Aleeyah melorot ke bawah dan mendedahkan keseluruhan tetek Aleeyah untuk tatapannya.

“Mak aii..besaqnya tek hang…macam betik nooo..geram Tuk Wan nengoknya..” malu rasanya Aleeyah bila Pak Bakar memuji begitu.

Pak Bakar mendorong tubuh Aleeyah beberapa langkah ke belakang sehingga tersandar di tepi meja makan. Dia kembali meramas tetek Aleeyah dan menggentel putting Aleeyah. Pak Bakar membongkokkan badannya sedikit lalu mencium dan terus menyonyot tetek Aleeyah bergilir-gilir silih berganti.

“Tuk Wan.mm..jangan…” hanya itu yang termampu Aleeyah lakukan walau suara yang terluah itu adalah teramat-amat perlahan.

“Jangan berenti ka..jangan buat..” Pak Bakar sempat berseloroh membuatkan Aleeyah mati kutu. Sambil itu sebelah tangan Pak Bakar mula merayap dan meraba-raba celah kelangkang Aleeyah. Tundun cipap Aleeyah di usapnya lembut.

“Emmm…ish…” Aleeyah mengerang lagi.

Tak puas dengan itu, tangan Pak Bakar menyelinap masuk ke dalam seluar Aleeyah. Bulu cipap Aleeyah yang nipis dan hanya setompok itu di sapu dengan tapak tangannya. Aleeyah semakin longlai apabila jari nakal Pak Bakar menggosok dan menguis-nguis lembut bibir cipap Aleeyah yang sudah mulai basah.

“Uuhh…” Aleeyah mendengus apabila jari hantu Pak Bakar tiba-tiba menjolok lubang cipap Aleeyah. Pak Bakar merapatkan tubuhnya ke tubuh Aleeyah. Aleeyah dapat merasakan kepala konek Pak Bakar menunjal-nunjal peha. Pak Bakar menolak seluar bersekali dengan seluar dalam Aleeyah ke bawah punggung. Sempat juga Aleeyah menunduk memerhatikan ibu jari dan jari telunjuk Pak Bakar yang menggetel-gentel biji kelentit. sementara jari hantunya mengorek-ngorek lubang Aleeyah. Entah mengapa Aleeyah terus terkaku dan hanya membiarkan sahaja Pak Bakar terus-terusan menerokai setiap inci tubuh Aleeyah.

Pak Bakar membaringkan Aleeyah di atas meja makan. Seluar Aleeyah di tariknya ke bawah tetapi tidak di tanggalkan, sebaliknya dia membiarkan sahaja seluar itu tersangkut di lutut. Kaki Aleeyah diangkatnya ke atas. Pak Bakar menarik kerusi lalu duduk menghadap pantat Aleeyah.

“Oohh..Arghh…” Aleeyah tersentak apabila merasakan mulut Pak Bakar tiba-tiba mengucup lelopak bibir cipap. Aleeyah dapat merasakan lidah Pak Bakar seperti ular mencuri-curi masuk ke dalam cipap itu. Nafas Aleeyah terasa sesak apabila lidah itu keluar masuk dengan rancak, sesekali kekiri,sesekali ke kanan dan ke tepi juga tengah. Dan tubuh Aleeyah terenjat-renjat apabila Pak Bakar menyonyot biji kelentit Aleeyah.

Puas menjilat Pak Bakar berdiri dan terus melucutkan kain pelekatnya ke lantai. Pak Bakar menghalakan kepala koneknya yang berkilat dan basah hujungnya itu hingga bersentuhan dengan belahan bibir cipap Aleeyah. Dia menggunakan jarinya untuk menguak bibir pantat Aeeyah dan menyelitkan kepala koneknya pada belahan itu. Perlahan-lahan Pak Bakar menekan masuk koneknya itu.

“Aaa…Tuk Wannn…aahhh…” Aleeyah berkerut tercungap-cungap sambil kedua-dua tangan menompang perut Pak Bakar. Walaupun Aleeyah menahan, namun Pak Bakar terus menekan koneknya sedikit demi sedikit masuk ke dalam. Walaupun sedikit sukar namun akhirnya Pak Bakar berjaya membenamkan keseluruhan koneknya itu.

“Aleeyahh..sedap..ohhhh…” Pak Bakar mengerang apabila batang konek itu masuk sepenuhnya.

“Tuk Wan..jahat..ahhh” hampir serentak Aleeyah merengek dengan suara gatal.

Pak Bakar diam seketika sebelum mula menujah cipap Aleeyah dengan koneknya sambil tak henti-henti menghisap tetek Aleeyah. Aleeyah mula selesa hingga punggung turut bergerak sama mengikut hayunan Pak Bakar. Pak Bakar dan Aleeyah mengerang tak henti-henti. Terdengar bunyi berdecit-decit dari cipap Aleeyah apabila Pak Bakar semakin laju menujah.

“Sedap ka lemang bulu Tuk Wan ni?” tiba-tiba terdengar suara Pak Bakar separuh berbisik di telinga Aleeyah merujuk kepada koneknya.

“Mmm…” itulah sahaja suara yang mampu terpacul dari mulut Aleeyah dalam keadaan itu.

“Aleeyah nak lagi…” Pak Bakar terus bertanya membuatkan Aleeyah serbasalah. Pak Bakar menarik koneknya keluar dan hanya membiarkan kepalanya sahaja yang terbenam.

Aleeyah malu nak jawab sebaliknya memaut punggung Pak Bakar sebagai isyarat supaya dia meneruskan pekerjaan terkutuknya itu. Pak Bakar melajukan hayunan koneknya . Dia memegang punggung Aleyah supaya tidak bergerak sementara batangnya di tarik keluar sedikit sebelum memasukan semula secara berselang seli antara laju dan perlahan.

“Ohh…ahhh…” perlakuan Pak Bakar itu membuatkan Aleeyah merintih kesedapan. Sambil itu Aleeyah menggerakan punggung seperti penari arab sedang bergelek. Walaupun perlahan, tetapi cukup untuk membuatkan Pak Bakar pula merengus kenikmatan. Lalu Pak Bakar mula menujah cipap Aleyah dengan lebih laju lagi. Pak Bakar merangkul tubuh Aleeyah membuatkan Aleeyah semakin lemas. Batangnya semakin rancak keluar masuk lubang cipap Aleeyah yang semakin lecah itu. Aleeyah membalas tujahan Pak Bakar dengan mengemutkan cipap sekuat hati membuatkan Pak Bakar semakin kuat mengerang. Kepala konek Pak Bakar yang semakin acap kembang kuncup di dalam cipap Aleeyah membuatkan Aleeyah tak dapat lagi bertahan. Kegelian menggila kesetiap urat saraf.

“Aa..aaa…Tuk Wannn..Aleeyah nak keluaqqq… aaaaaa….ahhhhhhh…” Aleeyah melonjakan punggung ke atas serentak dengan saat Aleeyah mencapai kemuncak.

“Ohhh…Tuk Wan pun nak pancuttt..ohhhh…ahhhhh..” Hanya selang beberapa detik sahaja, tubuh Pak Bakar turut mengejang. Aleeyah merasakan berkali kali tembakan air pekat Pak Bakar menerjah dasar cipap Aleeyah. Aleeyah terkapar lemah di atas meja makan itu dengan di tindih oleh tubuh Pak Bakar. Konek Pak Bakar masih lagi terasa berdenyut-denyut memerah sisa-sisa air maninya di dalam cipap Aleeyah. Entah berapa lama agaknya air mani itu tersimpan di kerandut telurnya. Pak Bakar membiarkan seketika sebelum mencabut koneknya dan Aleeyah merasakan begitu banyak air mani Pak Bakar meleleh keluar dari cipap Aleeyah sehingga bertakung di atas meja.

Pak Bakar terduduk bersandar di atas kerusi melepaskan lelahnya. Wajahnya membayangkan kepuasan yang teramat sangat.

“Pak hang…oii..Pak hang…cek dahaga..nak ayaq ni..” tiba-tiba terdengar suara Mak Jah dari dalam bilik membuatkan Aleeyah terkejut.

Cepat-cepat Aleeyah bangun dan mengutip pakaian yang bersepah di atas lantai dan terkial-kial menyarungkan kembali ke tubuh.

“Sat laa..dah isi tadi.. tumpah pulak kat atas meja ni..” sempat juga Pak Bakar berseloroh membuatkan Aleeyah tidak dapat menahan senyuman walaupun hati Aleeyah marah dengan gurauan Pak Bakar itu.

“Tuk Wan ni memang jahat lah..” kata Aleeyah sambil mencubit lengan Pak Bakar. Bersiut Pak Bakar menahan kesakitan. Selesai berpakaian, Aleeyah bergegas pulang ke rumah nenek.

Keesokannya, Aleeyah dan nenek sama-sama ke rumah Pak Bakar untuk membantunya membuat lemang. Walaupun Aleeyah malu nak pergi pada mulanya, tapi takut pulak kalau nenek perasan sesuatu yang berlaku jika Aleeyah tidak pergi. Sambil mengisi buluh dengan daun pisang, Aleeyah mengelak dari bertentang mata dengan Pak Bakar walau pun Aleeyah perasan Pak Bakar asyik menjeling dan sentiasa mencari kesempatan untuk berada dekat dengan Aleeyah. Namun semasa memegang batang buluh lemang itu, Aleeyah tidak dapat menahan dari terbayangkan konek Pak Bakar kerana saiznya hampir sama.

“Kalau lemang yang ni..hang kena tunggu raya baru dapat rasa…tapi kalau lemang bulu yang semalam tu..bila-bila pun Tuk Wan boleh bagi..” kata Pak Bakar sambil mengenyitkan mata semasa Aleeyah menghulurkan lemang yang sudah diisi kepadanya untuk di bakar. Merah muka Aleeyah menahan malu sambil menjeling ke arah nenek yang berada tidak jauh dari situ. Bimbang juga kalau nenek terdengar. Saat itu terdetik juga di hati untuk berhenti kerja di KL dan terus tinggal dengan nenek. Tapi..entahlah… Sambil menunggu lemang masak, nenek dan Pak Bakar rancak bersembang. Emak dan bapak yang baru tiba turut datang dan bersembang dengan Pak Bakar.

“Che Mah oii..anak dara hang ni dah besaq lebaq..tak lama lagi menimang cuculah hangpa noo…” seloroh Pak Bakar pada emak membuatkan Aleeyah berdebar-debar bimbang membayangkan berdas-das air mani yang di semburkan Pak Bakar dalam cipap Aleeyah malam tadi. Harap-harap tak adalah benih Pak Bakar yang melekat.

Pak Bakar segera membelah dan menghidangkan lemangnya sebaik saja lemang itu masak. Semuanya seperti tak sabar-sabar nak merasa keenakan lemang Pak Bakar itu termasuk Aleeyah. Sambil itu Aleeyah sempat juga beralas-balas pandang dengan Pak Bakar lalu terbayang semasa kecil, Pak Bakar pernah menyuapkan lemang ke mulut Aleeyah dan malam tadi Pak Bakar menyuapkan pula lemang bulunya ke mulut cipap Aleeyah.

“Malam ni ajaklah adik hang tidoq rumah Tuk Wan..biaq mak ngan pak hang ja tidoq rumah nenek..” pelawaan @ cadangan penuh makna Pak Bakar itu sewaktu Aleeyah berkemas-kemas hendak balik.

“Err…tengoklah…lagu mana..” jawab Aleeyah sedikit tergamam. Tiba-tiba dada Aleeyah berdebar kencang.

No comments:

Post a Comment

Please visit