Kepuasan seks untuk dinikmati bersama

Panas dan terhangat

cerita seks:budak sekolah

Budak sekolah yang aku nak ceritakan ni, dah Tingkatan 5. Namanya, well, katakan lah, Tina. Cantik dan baik budinya... yelah, ada parents yang baik dan bertanggungjawab membelanya. rata2 semua di taman perumahan tu dan ahli keluarganya kata dia ni baik... pandai pelajaran di sekolah, bertanggungjawab, lemah lembut, baik pekerti, macam2 lah... tapi yang orang tak tahu dia ni nafsu tinggi, tak dapat nak kawal nafsu....

Ini aku tahu sebab aku ni jiran dia... dan aku pulak yang dah salah, menggodanya melalui chat di facebook. Ye lah, aku tahu dia ada account facebook... aku terjumpa, tak search pun. Yang aku jumpa bukan account dia pun, account org lain yg ada photo dia, cuma ada dua photo yang ada gambar dia... dia tengah posing maut dengan dua tiga kawan2 nya yg lain tu... aku tak pernah nampak dia tak pakai tudung dan berpakaian terdedah mcm dalam photo tu.

Memang sah dia, si Tina, umur 17 tahun, anak pegawai polis jiran aku tu. Aku ni duda. baru berpisah dengan isteri kerana mentua! (itu cerita lain lah). Aku pun dah ada gf, tapi timbul pulak tingkah laku nakal aku disebabkan si Tina ni.... Tapi pada aku, dia pandai memperdayakan ramai org sekelilingnya.

Budak comel baru nak kenal hidup dan berpeleseran di kelab malam? Pakai mini skirt dengan baby T di satu party? Bergambar dgn kawan2 sexynya yg lain, posing maut, menggoda, menjelir lidah... Hmmm.... aku tengok dia ni sexy habis... boobs dia pun boleh tahan besarnya... peha putih melepak... memang horny aku dibuatnya... lagi pun, ada gambar2 sexy kawan2 nya yang lain tu. Ada satu photo tu bersama dua org gadis yg lain... hmmm... sama je sexy nya dengan si Tina ni. Kalau aku dapat memang aku fuck sampai aku surrender...

Setelah seminggu aku menjadi kawannya dlm fb, aku berjaya mengoda Tina... Gambar dalam profilenya, nampak baik dan bersopan, bertudung lagi... aku send private messages yg berbau lucah... mulanya tak ada respond, setelah beberapa pm aku send, dia mula memberi respond yg baik. "I tahu lah, you ni mesti pernah lakukan sex kan?" "pernah pakai g-string? Kalau tak ada, I boleh belikan, mesti sexy kalau u pakai..." "Pernah tak tonton porno? Mesti Wet pussy you masa tonton tu..." macam macam mesej yg aku send... aku rasa dia horny dan wet masa dia baca .... dan dia mula menjawab....

Bersemangat Tina menjawab setiap mesej aku, kemudian kami beralih ke chat pula. aku nak ajak dia chat dgn webcam, tapi dia tak ada webcam pulak.... so kami pun menjadi kawan.... kawan sex chat! aku pun berjaya buat dia main dan gentel pantatnya semasa chat online ! Dia pulak klimaks on line....setiap kali chat dengan aku, dia menjadi horny... aku tanya ttg foto2nya di fb kawannya tu. Tina menjawab yang itu di suatu party di sebuah kelab kepunyaan ayah kawannya. aku buai dia dengan ayat2 power lah... sexy dan cantik...

Aku tanya dah pernah kena jilat ke pussy nya tu... dia kata dah. Memang aku dah agak dah... dia ada bf. aku tengok kat foto2 tu, ada balak india! entah2 dia kena dgn budak india tu, tapi aku kata dalam hati, kalau bagi kat budak india tu, habis lah , rugi lah pantat melayu ni... baik kasi kat aku!

Tina banyak bercerita, walaupun masih bersekolah, baru umur 17 tahun tapi dia bukan anak dara mentah dalam alam sex ni. aku terperanjat bila dia memberitahu yg dia pernah kena jilat dan yang mula menjilat pussynya adalah kawan2 sama sekolah dengannya... Mula2 dgn girls semasa Form 3... Dah dijilat oleh rakan kelas pompuan, kemudian lepas setahun dua, masa form 5 ni, ada balak yang dah merasa pussynya....

dua tiga hari selepas berkenalan tu kami beralih pula ke hp. Tapi aku je pulak yg call... dia tak ada duit utk kredit katanya... phone sex dgn Tina lagi best... dia klimaks dalam phone dengan aku.... tapi aku tak lah terpancut... aku ni old school, nak yang real je baru boleh terpancut!

Tina kata dia horny membaca mesej aku... "I horny lah baca mesej u..." balik je dari sekolah, dia akan terus ke laptop dan check mesej dari aku... aku bertambah terujalah, sebab ada respond baik... umpan aku dah nak mengena ni... "I selalu wet bila baca mesej you ...." , "selalu I main kan pussy I masa baca...", "malam ni buat lah I wet lagi ok? I nak lagiii!"

Masa di pejabat, kalau free, aku akan check dan send mesej utk Tina. Masa send pun aku rasa horny juga... dan masa aku balik dari office, aku akan check pula mesej dari Tina... dia selalu nya akan menjawab mesej dan berterusan sehingga awal pagi... macam2 maklumat yang aku dapat dari Tina. Memang dia pandai berpura2... buat baik di depan orang lain, yang tahu dia berkelakuan tak senonoh cuma kawan2 rapatnya saja... mereka selalu juga berjumpa dan menjilat pantat masing2... kami akan terasa sangat horny semasa chatting... Lama kelamaan aku ajak dia berjumpa. aku kata datang lah ke rumah.

"Kat mana rumah abang?" tanya Tina.

Aku bagi alamat. Sebaik saja dia tahu yang alamat dan nombor rumah tu adalah rumah aku di sebelah, dia terdiam sekejap. "Errr... ini uncle eh?" tanya Tina.

"Hehehehe..... ye ..." aku jawab. "Kenapa? Tina malu eh? Uncle tau rahsia Tina?" aku tanya lagi.

"Ha ah. Malu lah dengan uncle, tapi Tina nak jumpa jugak.... uncle buat Tina rasa semacam lah.. sekarang ni pun, bila dengar suara uncle, Tina dah berbogel dah ni... dah main mainkan pussy Tina ni. " katanya positif.

Aku bertambah suka.... aku kata, "Keluar lah kejap, now..." aku lihat jam, dah pukul 1.30 pagi. Memang kami berbual sampai jauh malam, awal pagi... sex chat masa ni memang hebat... dengan budak sekolah la dikatakan....

"Uncle tunggu kat gate belakang...." aku beri dia jalan. "masuk pintu dapur...." aku kata. Tapi aku tak dengar apa apa jawapan pulak.

Selepas dua tiga minit menunggu, ada ketukan di pintu dapur. "Uncle?" kedengaran suara Tina.

Aku buka dan di depan aku, Tina, anak jiran aku, budak sekolah sexy yang 'menyamar' sebagai budak baik.... aku tarik tangannya dan kami berpelukan... aku peluk dan kiss Tina, Tina membalas, tangan aku meliar ke belakang - aku raba - hmmm... ada bra.... baju T dipakainya nipis... aku mengusapkan tangan aku ke punggungnya.... dia memakai track bottom.... licin saja, tapi ada panties... masa tu kami berpelukan di dapur. Aku kiss Tina sepuasnya. Tina menghulurkan lidahnya dan bila aku sedut, berdengus Tina.

"Ohhhhh uncle... you make me wet lah uncle..." kata Tina dan dia senyum. Tangannya bergerak ke batang aku yang dah mengeras... mana tak keras... Aku memang dah lama nak buat begini dengan Tina. Aku nak kiss dan peluk, aku nak bogelkan dan jilat pantatnya, aku nak sedut kelentitnya dan semestinya aku nak fuck Tina secukup cukupnya....

"Ohhhh Tina baby (aku panggil dia 'baby' dalam sex chat) You lebih sexy dari dalam gambar2 you...." aku kata. dan aku tarik dia ke bilik tidur di atas.

Aku suruh dia berdiri di tepi katil... "Stand here Tina, I nak you strip perlahan lahan... macam yang kita sex chat malam dulu tu..." aku kata.

Tina memberi senyuman sundalnya, aku tahu dia teruja dan horny macam aku juga. Tapi aku nak mengawal keadaan, tak mahu gelojoh... nak buat perlahan lahan... lauk dah ada depan kucing... lauk ni pulak tak akan lari...

Dia menarik track bottomnya ke bawah perlahan-lahan. "Uncle suka Tina macam ni?" Tina berdiri dengan hanya panties nipis warna merah.

"Yes baby, I like it..... " aku pun senyum.... aku keluarkan handfon aku dan aku ambil foto... tak tahu lah clear ke tak gambar2 aku tu... Tina tak kisah aku amik gambar....

"Hmmm..... macam ni ke uncle ?" kata Tina meramas boobsnya.... dia tahu yang aku nak lihat dia meramas boobsnya dan main kelentitnya sebelum sex. Ini kami dah cerita semasa sex chat sebelum ni dan ia membuat Tina climax berkali kali. Tina meraba dan meramas buah dadanya dan aku tegang memerhati dengan sabar.

"Take it off, buka baju tu...." aku kata.

"Come here lah uncle, you buka kan lah..." sundal betul Tina ni. Dia berdiri melenggok-lenggokkan bodynya... tangan nya dari boobs ke pussy, dan beralih ke rambut panjangnya... Pada aku, sexy sungguh aksinya dan ini Tina lakukan semuanya untuk aku... untuk batang yang dia nak.

Tina dah kata dia memang nak batang aku... nak dihisapnya.... dan dia nak rasa batang aku di dalam pantatnya.... Aku pun bangun dari katil, aku tanggalkan seluar pendek aku... aku hanya bertshirt dan seluar dalam sahaja.

Aku kucup bibir merah Tina.... dia berdengus kena kucup. tangan aku perlahan lahan menarik baju T nya ke atas... melepasi leher dan kepalanya... T shirt keciknya aku lemparkan ke tepi. "Hmmm.... do you like what you are seeing uncle? Hihihi!" sundal Tina ni... memang kalau dia bersuara manja begini, imam surau taman kami tu pun boleh horny!

Kemudian aku duduk semula di birai katil. Tina memberi senyuman dan hanya berdiri dengan bra dan panties... sexynya si Tina budak sekolah ni!

"nak buka semua ke uncle? Uncle nak tengok body Tina naked kan?" Tina senyum mencari kancing branya di belakang. aku menanti dengan batang keras aku....

"Hmmm..... besar boobs Tina kan? Tina rasa macam besar sangat lah uncle...." katanya dan dia melangkah padaku.

"Tina ramas selalu agaknya... org lain ramas lagi... memang lah makin membesar... macam orang dah kawen... " aku jawab dan menarik Tina ke katil. kami berpelukan. Tina aku baringkan dan buah dadanya tetap tegang... tak lembik jatuh ke tepi body... putingnya pun besar tegang... tak seperti budak sekolah biasa... yang tak biasa kena hisap dan gentel, puting mereka mesti pink kemerahan dan kecik... tapi Tina punya tegang, warna coklat sikit... selalu sangat dihisap dan digentellah ni... aku kata dalam hati.

Aku baringkan dan aku raba dan ramas buah dada Tina.... kali ni tanpa bra. "Ohhhh!!! Uncle... sedapnya macam tu uncle...Ohhh!!" pejam mata Tina menikmati ramasan tanganku di boobsnya. aku hisap satu persatu nipplesnya... perlahan-lahan aku buat.. aku nak buat dia stim lagi.

Aku rasa kepala aku ditekup tangan Tina. Dia menarik aku ke dadanya, dan aku terus menghisap dan menjilat... sesekali aku sedut boobs Tina sepenuh mulut aku... Tina mengerang sedap. "Ohhhh unclee....." bila aku ramas dan sedut putingnya dan aku gigit gigit kecil, Tina pun mengalami klimaksnya yang pertama malam itu bersama aku.

"Arghhhhhh!!! Sedapnya uncleeeee!!!!" aku menghisap putingnya dan meramas buah dadanya.... batang aku yang keras, menjadi lebih keras.... tak pernah aku dapat hisap puting budak sekolah....

Tina menggeliat dan mengerang, aku pasti pantatnya mengemut... air pussynya melimpah keluar... berkilat peha dan pantatnya. Aku pun teruskan meramas dan menjilat... tanganku sebelah terus meraba cipapnya. aku cekup masa dia klimaks tu.. menggigil lagi Tina dan tiba tiba dia mengerang kuat.

"Ohhhhhhh!!!!!!! Uncleeeee!!!! Fuckkk meee!!! Tina dah tak tahan!!!" Aku tahu dia nak kan batang aku dalam pantatnya masa tu.

Aku biarkan Tina klimaks dahulu... jari jari aku dah mula menggesek liang pantatnya yang dah gatal basah tu. Tak sangka aku dapat berada dalam situasi ini bersama Tina yang cukup sopan santun pada semua orang di taman ini.

Aku seluk tangan aku ke dalam dan aku cekup pantat Tina. Memang aku dah agak, bulunya nipis... pasti di trimnya selalu... untuk senang dijilat oleh kawan2nya.

aku menggentil kelentitnya.... Tina mengerang sedap. "Fuckkk me lahhh uncle..." katanya.... matanya pejam

Aku melorotkan pantiesnya ke bawah. "Hmmm... gebu putih melepak...." kataku dalam hati... akan aku gigit2 kejap lagi ni... aku makin bernafsu dan geram dengan body Tina.... Panties nya aku lorotkan perlahan lahan melalui peha gebunya... Terserlah pada aku, kali pertama ketembaman pantat Tina... aku tak tutup lampu masa tu, memang kami nak main dalam keadaan lampu terang benderang..... ini aku dah katankan padanya dahulu masa kami sex chat. aku mengusap tundunnya, "Hmmm...." resah Tina.

"Tina nak fuck siapa...?" aku saje menguji Tina

"Tina nak uncle fuck Tina.... pleaseeee...." Tina dan mula bersuara manja... memang dia dah hilang kawalan.... "Tina nak rasa batang uncle yang besar ni... masukkan dalam Tina lahhh..." katanya dengan suara dalam.

"Masukkan dalam mana Tina... " aku terasa tangannya di batang aku.... tangan dan jari2ku di tundunnya yang berbulu nipis tu...dia nampak horny sangat dah.... mudah sangat hornynya budak sekolah.... kiss sikit atau raba sikit dah basah!

"Dalam pussy Tina, dalam lubang faraj Tina..... Pleasee uncle... nanti Tina bagi uncle puasss... please fuckkk meee!!" katanya manja. Matanya kuyu memandangku... nak sangat Tina kena batang aku ni...

Aku bangun dan lucutkan seluar dalam aku.... batang aku tercegat keras macam batang kelapa.... "Ohhh uncle... besarnya... Muat ke dalam pussy Tina?"

"Hmmm.... muat lah, tak kan tak muat... pantat Tina tu..." aku kata.

"ohhh besarnya uncle... Tina takut... hmmphhh!! besar sangat tuu!!" katanya perlahan. Tadi nak sangat, now dah nampak saiz batang orang dewasa dan tak nak ke? Aku genggam batang aku ni dan aku geselkan kat bibir pantatnya yang dah lama basah tu.... Tina mengeluh... pasti nikmat bila kepala takuk aku ni menggesel kelentitnya tu... "Ohhh uncleeee... !! Masukkan lahhh ! Cepat lahhh!!" Tina dah tak tentu arah... kejap nak, kejap tak nak, kejap takut...

"Uncle masukkan ni... Tina nak?" aku saja mempermain mainkan perasaannya. Tangan aku sebelah lagi menolak sedikit pehanya.... dia menaikkan kepalanya untuk melihat batang aku itu masuk ke dalam pantat ketatnya . Entah dia nampak ke tidak aku tak pasti... lagi dinaikkan kepalanya.. "Hah... masukkan lah cepat uncle.... Tina dah tak tahannn niii!" keluh budak Form 5 sexy tu...

Aku pun menolak perlahan lahan.... bibir pantat Tina mengembang menguak memberi ruang batang aku masuk... Tina mengeluh, aku juga melepaskan nafasku sebaik saja kepala takuk aku tu melepasni bibir pussynya... "Ohhhh uncleeee.... ahhhhh!!!"

"Hmmm... dah masuk sikit ni Tina... so? how?" aku tanya dia lagi... aku sengaja melambat lambatkan sedikit batang aku masuk.

"Ohhhh masuk lahhh lagiiii uncle... Masukkan dalam lagi... Ohhh!!!" keluh Tina. Matanya dan mulutnya terbuka memandang tepat pada ku. aku tahu dia horny sangat dah masa tu...

Aku pun tak menunggu dan terus menolak semua batang aku yang budak sekolah ni idami dari mula kami sex chat dahulu.... Tina mengerang, memejam mata dan aku terasa dia mengemut. Ketat pantatnya mengemut...

"Relax baby... relax lah sikit... " aku pun menolak dan menolak sampai habis batang aku terbenam. Tina mengeluh panjang sehingga 6 inci setengah zakar aku terbenam dalam faraj Tina... 

"Ohhhh!!! sedapppnyerrr uncleee..." keluh Tina sebaik saja zakarku habis terbenam.... bulu batang aku dah menggesel kelentitnya.... aku mula mendayung perlahan, dan Tina mula mendengus... bulu-bulu aku tu menggesel lagi kelentitnya setiap kali aku menghunus zakarku ke dalam farajnya... Tina mengerang dan menggeliat... tangan nya meramas teteknya... aku pasti tak lama lagi dia akan klimaks....

Aku tarik dan perlahan lahan tolak masuk. Setiap pergerakkan aku diiringi suara Tina mengerang sedap... pehanya terbuka luas... aku masih mendayung perlahan-lahan... Tina dah mula melepaskan kepalanya ke belakang... buah dadanya bergegar setiap kali aku menolak masuk... dia mengerang... Tina masih meramas boobsnya...

Lepas lebih kurang beberapa kali lagi aku mendayung secara slow and steady, aku tukar rentak dan aku mula menujah laju... kali ni Tina mengerang kuat... matanya terbeliak semasa aku menghentak zakarku dalam dalam, seakan akan dia terasa yang aku dah nak menebuk pantatnya.

"Ohhh! Ohhh! Ohhh!" itu saja yang terkeluar dari mulut Tina. Aku menujah laju, Tina menarik lututnya... Tangannya merapatkan lututnya ke dadanya. Aku turut menujah kuat dan laju menghampiri dada nya... aku rasa batang aku dikemut kemas ketat... yang best sekali masa aku menarik keluar, masa tu lah Tina mengemut kuat... seakan akan tak nak batang aku keluar dari pantatnya...

"Ohhh ketatnya pantat kau Tina... macam yang aku bayangkan..." aku kata padanya...

"Ohhh uncle... kalau ketat best?" aku menujah lagi. "Aww!! Uncleee!! rasa dalam sangat tau!" aku tujah dan benam sekuat hatiku, biar dia rasa batang aku ni boleh masuk menjunam jauh ke dalam lubuk pantatnya... tempat yang aku pasti belum ada batang lain yang dah menyentuh masuk!

Aku mengerjakan laju dan setelah beberapa minit, Tina mengerang kuat... suaranya, macam kambing kena sembelih.... Tina klimaks. Kemutannya kuat. lebih kuat dan ketat dari sebelumnya... ini menandakan yang dia dah betul2 klimaks... cadar tilam digenggamnya dan mencakar cakar... Tina melepaskan satu erangan panjang... aku terasa panas suam batang aku disirami air pantat Tina.

Selepas Tina klimaks kali pertama tu, aku tonggengkan dia, kini aku nak masuk dari belakang... bukan aku nak liwat - saja nak fuck doggie style pulak. "Dari belakang ke uncle... jangan masuk kat lubang dubur..." kata Tina menonggeng dan membetulkan posisinya. Tina mengangkat punggungnya tinggi sikit dari badannya... bulat bersih punggung budak belasan tahun ni...

"Nak fuck doggie ok Tina?" aku mengacukan kepala takuk aku di bibir belahan pantatnya yang meleleh basah tu... licin dan kali ni lebih mudah masuk.

"Best doggie ni uncle... Tina tahu... mesti best... ahhh!!!" Tina mengeluh masa aku masuk. aku masukkan dan terus benam ke ruang yang paling dalam sekali... Tina merebahkan kepala ke atas bantal dan mengerang.

Mula lah aku tujah laju dan tarik dengan pantas. Sorong lagi dan tujah kuat, mengerang Tina... aku bongkok dan capai buah dadanya, aku ramas dan paut. masa tu aku tujah laju dan dalam... "Ohhh uncleee!! Sedapnya!!" kuat Tina mengerang...

Aku teruskan memantat anak jiran aku yang sundal tu dari belakang, buah dadanya aku ramas sepuas hati. Tina mengerang kuat.. nasib baik bilik tidur aku berlangsir dan tutup kemas.... suara erangan dan keluhannya aku harap tak lah kedengaran dari luar.

Masa kami fuck doggie style tu Tina klimaks lagi, dan aku teruskan memantat.... basah berlendir licin lubang pantat Tina, batang aku meluncur mudah saja... sesekali dia mengemut... aku fuck lagi laju... dalam sepuluh minit kemudian aku hampir klimaks.

"Ohhhh TInaa.... I'm cumminggg!!!" aku cepat2 menarik batang aku keluar dan Tina rebah ke tilam... dia memusing kan badannya... "Ohhh uncle... hahhh!!! " Tina menanti pancutan air mani aku...

"Ohhhh nahhhhh Tinaa!!!" dan aku lepaskan, aku genggam batang aku dan aku pancut... jauh pancutan mani aku, satu das terkena di leher Tina, dan beberapa lagi di dada dan selebihnya kau sapukan di liang pantatnya... banyak dan pekat juga air mani aku... dah lama sangat aku simpan.

"Ohhhh!!! Uncle... banyaknya..." Tina tersenyum puas. dicoleknya yang terkena di dadanya dan dimasukkan ke dalam mulutnya... aku melutut di atas katil memerhatikannya.... "Hmmm.... besttt lah uncle..." dia menjilat jilat jarinya... 'lemak rasa air mani uncle... lain sikit rasanya..." kata Tina tersenyum, mengetap bibirnya...

aku sapu batang dan kepala takuk aku tu di tundun dan di bibir pantat Tina.... meleleh lagi sedikit... aku tekan tekan kepala takuk aku tu di tundunnya.... dan sapu sapukan ... puas aku.... nafas aku yang kencang mula reda...

"Ohhh Tinaaa... best lah..." dan aku tersenyum dan rebah di sebelahnya... Tina naik ke atas badan aku dan menggeselkan pantatnya kepada batang aku, ngilu sikit rasanya, kepala takuk aku tu masih sensitif... digerak gerakkan punggungnya dan pantatnya bergeseran dengan batang aku... sedappp sungguh masa tu aku rasa... celaka betul budak sekolah ni.... pandai dia buat aku nak lagi...

Tina senyum, "best lah uncle... Tina rasa best sangat!" Dia membongkok memberi aku kucupan di bibir... kami berkucupan. Lidahnya menjalar masuk ke dalam rongga mulutku dan kami berkucupan lama, tanda kami sama sama puas... aku dipeluknya kemas, dan aku meraba meramas punggung Tina... pejal... tundun pantatnya mengesel gesel batang aku.

"Hmmm.... thank you uncle... this is my best fuck lahh... Tak pernah Tina rasa sedap macam ni" katanya gembira... nampak kepuasan dalam air mukanya. Aku lagi lah, memang aku puas sangat... buat masa tu lah, aku memang nak fuck Tina lagi dan lagi, tapi aku perlu rehat sekejap... sapa takn ak fuck pussy budak sekolah belasan tahun ni lagi dan lagi....

Dari situlah mulanya episode aku dan Tina.... aku dapat pantat budak sekolah yang sundal dan nakal... jiran aku yang sangat pandai berpura-pura baik di depan orang lain... Tina balik mengikut pintu belakang rumah ku pada jam 4pagi. sebelum tu kami fuck lagi sekali dan kali tu aku pancut di mukanya. Sebelum dia balik ke rumahnya, Tina menghisap batang aku lama.... dia baring di atas aku, secara 69, dan aku di bawah, depan muka aku pantat Tina... Tina menghisap dan mengulum kepala takuk aku.... dijilat2nya batang aku dan aku rasa itu lah kali pertama batang aku mengeras dengan lama....

kami berjanji akan bertemu lagi tapi perlu dirahsiakan dari orang lain mengetahuinya.... Tina balik tanpa memakai panties... aku sedar masa aku mengemas katil pada esok paginya... panties kecik Tina... ketawa kecil aku teringatkan sesi fuck kami awal pagi tu... keras pulak batang aku teringat akan pantat muda dan ketat Tina... budak sekolah sundal, yang juga jiranku... rasanya dia akan gagal SPM nya, dan kalau gagal... jadi gundik aku je lah.... aku tersenyum dan bersiap untuk pergi kerja...

No comments:

Post a Comment

Please visit