cerita seks:cikgu Faridah

Cikgu dan anakku
Ketika itu aku sedang mengelamun di perhentian Pudu Raya menantikan bas yang tak
kunjung tiba.Jadualnya telah terlewat namun aku terus terpaksa menunggu kerana
ingin menghabiskan cuti semester bersama keluarga.Tiba-tiba aku tersentak oleh
suara anak kecil yang merengek pada ibunya ditempat duduk
dihadapanku.Mula-mulanya aku buat tak kisah,tapi bila si ibu merenung dan
tersenyum padaku baru aku perasaan .....La...Cikgu Faridah rupanya...!.Aku
lantas
bangun menghampirinya dan saling bertanyakan khabar.
" Cik gu rupanya ...nak balik kampung ke ? " sapaku.
" Tak ... ni ha budak ni dah rindukan ayahnya..." balasnya.
Rupa-rupanya Cikgu Faridah masih tinggal berjauhan dengan suaminya.Setelah puas
bertanya khabar ,tiba-tiba Cikgu Faridah memotong tajuk perbualan kami..
" Lan........ masih ingat dulu ....? " tanyanya.
" Cuba perhatikan Ira ni .....Ira ! Salam tangan abah ! " . Pintanya pada anak
kecil itu yang berumur lebih kurang enam tahun.
Aku terkejut.Ira saling tak tumpah iras wajahku.
" Inilah anak kita...... " akhirnya dia berbisik pada ku.
Aku tergamam ......
Setelah bertukar alamat dan nombor talipon kami membawa haluan
masing-masing.Dalam perjalanan aku terkenang peristiwa dahulu semasa aku si
tingkatan tiga.
Hari itu hari Sabtu.Ada kelas tambahan.Aku datang terlalu awal.Kelas mula pukul
10 pagi tapi aku ada rancangan awal.Aku ingin menikmati bahan bacaan dan
gambar-gambar lucah yang aku pinjam dari kawanku semalam.
Sedang aku khusyuk membelek majalah tersebut, tiba -tiba terasa bahu ku di
sentuh ....
" Baca apa ni Lan ..... ? " .
Cikgu Faridah rupanya.Baru 3 bulan berkahwin setelah tamat maktab dan mengajar
di sekolahku.Suaminya mengajar di Negeri lain.Aku serba salah . Bau perfume
Cikgu Faridah menusuk hidungku.
" Boleh saya tumpang tengok ...... ? " pinta nya.
Cikgu Faridah duduk disebelah ku.Aku serba tak kena.Kalau tadi konek ku memang
sudah tegang kini di tambah pula perasaan berdebar-debar dan timbul keinginanku
untuk menyetubuhi Cikgu Faridah.Ku lihat Cikgu Faridah duduk serba tak
kena.Pehanya ku lihat bergesel-gesel antara satu sama lain.Punggungnya dah tak
senang duduk.Bila ku beranikan tanganku meletakan pada pehanya ,dia lantas
memelukku, pipiku di cium-cium dan akhirnya kami berkucup lidah dengan mesra
sekali.Aku tak pernah berkucup bibir selama ini dan peluang ini tak akan ku
biarkan begitu saja.
Aku tak sedar bila seluarku ku tanggalkan dan entah bila masa aku sudah
menindihnya diatas meja.Sambil berkucup tanpa henti ,tanganku tak henti-henti
meraba-raba teteknya yang masih berkebaya lagi.Kemudian aku perasan tangannya
menyingkap sendiri kainnya keatas dan seluar dalamnya telah berada ditangan
kirinya.
Aku melepaskan pelukannya.Aku mengangkat kedua-dua betisnya keatas dan
mengangkangkan nya.Terserlah kemaluannya yang berbulu halus dan kelengkang yang
putih melepak.Kelihatan bibirnya kemaluannya basah sekail.Inilah kali pertama
dalam hidupku melihat kemaluan searang wanita dan berpeluang untuk
melakukannya..... .Konek ku menjadi terlalu tegang dan terasa seperti ada
kemanisan yang akan mengalir.. .Lantas aku menindih semula Cigu Faridah dan kami
berpelukan semula.Konek ku geselkan di sekitar kemaluannya dan pehanya memaut
pinggangku dengan erat...
Terdengar rintihan kecil di telingaku .Konek ku masih tercari-cari pintu masuk
kemaluannya dan bila terasa seperti akan termasuk ,tiba-tiba Ciku Faridah
tersentak dan
dan merayu-rayu pada ku..
" Lan .......... Sudahlah .... jangan masukan ....
..... jannnnnnggaaaaaaann ....! " rintih nya.
Aku yang sedang dalam kesedapan tak memperdulikan rintihannya.Perlahan-lahan ku
masukan sedikit demi sedikit konek ku.
" Lan ..... tolonglah ...jangannnnn masukannnnnn...! " rintihnya berterusan.
Ketika itu konek ku telah terbenam sepenuhnya..dan aku mula menghayunkan
punggung....Hayun dan terus hayun...
" Lan .... tolonglah....jangan pancuttt kat dalammmmm .............. " rintihnya
berterusan disertai keluhan-keluhan yang menyesakkan.
Aku terus mendayung.... Kesedapan menjadi bertambah tambah nikmat.
" Sudah lah Lan ......dah lah..... tarikkk keluaaaaaar ....!
Ketika itu aku sudah seperti tak sedarkan diri.Terasa sesuatu yang amat manis di
konekku.Aku membenamkan sedalam-dalamnya...
" Lan ..... jangan pancuttttt........!!!!! "
Air mani ku mengalir deras kedalam tubuhnya.Kami kaku seketika.Cikgu Faridah
Mengeluh dengan kuat sekali dan terasa tubuh badannya kejang seketika....
POOOOOOOOOOOOOOOOOONNNNNNN...!!!!! .Aku tersentak dari lamunan.Hon bas yang
begitu kuat menghilangkan kenanganku bersamanya. Aku bertekat untuk menghubungi
kembali Cikgu Faridah dan ingin memujuknya agar berpisah dengan suaminya dan
menjadi isteriku.

No comments:

Post a Comment

Ping your blog, website, or RSS feed for Free