cerita seks: seks dengan suami kakak

Sesudah tamat sekolah di kampung akupun berpindah ke rumah kakakku yang sudahberumahtangga dan tinggal di bandar. Oleh kerana aku menyambung untuk bersekolah di kolejmaka ibubapaku bersetuju aku tinggal bersama kakak dan abang iparku. Aku gadis yangpemalu dan memakai tudung, sembayang tak pernah tinggal dan kakakku pun begitu juga.Abang iparku pula kuat beramal dan selalu sembahyang sunat pada tengah malam dan awalpula bangun untuk mengaji dan sebagainya.

Di pendekkan cerita, mula-mula tak ada apa-apa berlaku sampailah kakakku mengandunganaknya yang ke empat. Dia selalu saja penat dan tidur awal dan mungkin tak dapat melayankehendak abang iparku. Ketika kami sedang menonton tv kakakku berkata dia mengantuksangat dan pergilah tidur, tinggalah kami bersama anak-anaknya yang masih kecil 3-5 tahun.Oleh kerana budak-budak ni dah biasa tidur awal kerana sekolah esok maka terlelaplah pulamereka di depan tv.

Tiba-tiba rancangan tv tuh pula ada adegan yang mengairahkan. aku jadi malu dan terusmengatakan aku ingin masuk tidur jadi abang iparku mengatakan untuk mengangkat anak-anaknya masuk kebilik dulu kerana aku tidur bersama mereka. setelah semuanya beres maka akupun bersedialah untuk tidur tiba-tiba abang iparku menarik tanganku dan mencium bibirku. Akuyang terkejut menolaknya tapi dia yang lebih bertenaga tidak peduli terus menolak aku kekatildan menindih aku sambil mencium mulutku dengan ghairahnya. dia menarik skaf ku danmencium ke telingaku. Aku jadi ghairah ketika lidahnya bermain dalam cuping telingaku danmembiarkan terus. Oleh kerana dia berpengalaman aku cepat jadi longlai dan dia terusmeramas buah dadaku sambil lidahnya bermain-main di leher, bibir dan telingaku. Aku makinghairah dan rela di perlakukan sedemikian.

Abang iparku terus mengangkat separuh baju tidurku ke atas dan menyelak bra ku dari atasdan menghisap puting breastku. tanganya yang satu meramas-ramas kemaluanku dari ataskain. Aku yang kesedapan hanya dapat mengeluh-geluh kenikmatan kerana inilah pertama kaliaku di perlakukan demikian. Setelah kedua-dua belah putingku di hisap maka abang iparkudengan lebih berani menyelak kain sarungku dan membuka seluar dalamku dan menyuruh akumengangkangkan kakiku, aku akur dan dia terus menjilap lubang kemaluanku. Aku rasakelentitku di jilap dan di hisap, lidahnya pula mencucuk-cucuk ke dalam lubang kemaluanku.Aku yang sudah tak tahan kerana sudah 2 kali aku klimak terus mengatakan aku tak tahan danabang iparku terus membuka kain pelekatnya
dan memasukkan zakarnya ke dalam kemaluan aku.

Kami bersetubuh di dalm bilik yang gelap itu. Mula-mula sakit lepas itu nikmat dan selepashabis, abang iparku datang lagi tengah malam dan subuh untuk menyetubuhi aku. Sehinggalahke hari ini aku masih lagi di setubuhi olehnya. Aku yang sudah biasa bersetubuh kadang-kadang minta di setubuhi di mana saja ketika kakak tidak ada kadang-kadang ketika akuberada di dapur atau ketika di tandas dan paling selalu ketika anak-anak tertidur depan tv kamiakan bersetubuh di ruang tamu dan tvlah yang menyaksikan kami.

Kadang-kadang kalau abang iparku penat melayan kakakku agaknya, dia hanya menjilatkemaluanku ketika di dapur atau ketika aku pura-pula duduk menulis dan dia berada di bawameja berselindung di dalam lapik meja dan menjilat dan mencucuk jarinya ke dalamkemaluanku. Anak-anaknya asyik melihat kartun dan kemaluanku asyik di jilat dan buahdadaku asyik di ramas ayah mereka.

2 comments:

  1. Hye there..i mamak guy..jika berminat mamak guy pls call or sms me 011-19495089 irfan

    ReplyDelete
  2. HI...CARI KAWAN WANITA/PEREMPUAN TAK KIRA SIAPA ANDA UTK BERKAWAN...WHATAPP SAYA-0125438775---SHAH@IPOH

    ReplyDelete

Ping your blog, website, or RSS feed for Free